برگزاری مسابقات خانوادگی روزنامه‌ دیواری «انقلاب» در مساجد و کانون‌های مساجد

«علیرضا کریمی» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به برنامه های این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، سازمان فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری اراک و شورای اسلامی مسابقه روزنامه دیواری انقلاب در اراک برگزار می شود. شهردار […]

«علیرضا کریمی» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به برنامه های این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، سازمان فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری اراک و شورای اسلامی مسابقه روزنامه دیواری انقلاب در اراک برگزار می شود.

شهردار اراک با اشاره به اینکه موضوع اصلی این مسابقه دهه فجر و انقلاب اسلامی است، افزود: شرکت کنندگان می توانند با استفاده از موضوعاتی همچون مسجد محله ما، شهدای محله و میلاد باسعادت امام علی علیه السلام در این مسابقه شرکت کرده و از این موضوعات در تهیه روزنامه استفاده و امتیاز بیشتری کسب کنند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را استفاده از زبان هنر در بیان رخدادها و اتفاقات انقلاب، ایجاد شور و نشاط بین نوجوانان و خانواده ها در همه رده های سنی و آشنایی نسل‌های سوم و چهارم با موضوع انقلاب دانست و ادامه داد: مهلت شرکت در مسابقه روزنامه دیواری انقلاب از ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه سال جاری است.

این مقام مسئول اضافه کرد: آثار تولید شده در روز ۲۲ بهمن ماه امسال در میدان شهدای اراک نصب و از آثار برتر تقدیر خواهد شد.

آذین بندی شهر اراک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

شهردار اراک در ادامه  از نصب ۱۲ المان مناسبتی و ۲۰ هزار متر ریسه پرچمی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح شهر اراک خبر داد و گفت: این مهم با هدف فضاسازی گسترده شهر اراک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و راهی برای ایجاد شور و نشاط انقلابی در بین شهروندان و سطح شهر است.

کریمی افزود: یکی از بخش‌های مهم برای همراهی با شهروندان در این ایام مبارک ایجاد محیطی مناسب در سیما و منظر شهرهاست به همین منظور با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی و زیباسازی سیمای شهری، فضاسازی گسترده ای در سطح معابر و میادین شهر اراک توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا ۱۰۰۰ عدد پرچم نیزه ای، ۲۰ هزار متر ریسه پرچمی، ۷۰۰ عدد پرچم دو سر چوب، ۸۰۰ عدد پرچم اهتزازی در بلوارها، میادین و خیابان های شهر اراک نصب گردیده است.

شهردار اراک در ادامه از طراحی، جانمایی و نصب ۱۲ المان مناسبتی ویژه این ایام در میادین شهر اراک خبر داد و افزود: تمامی مراحل اجرا، جانمایی و نصب این المان ها در سازمان صورت گرفته و سعی شده است که در طراحی اکثر المان ها از ایده های جدید و متناسب با این ایام مبارک استفاده گردد.

منبع خبر