برگزاری مسابقات قهرمان شهر با حضور ۱۲۸ تیم در منطقه ۱۹ تهران

شهردار منطقه ۱۹ تهران از برگزاری مسابقات قهرمان شهر همراه با برنامه های متنوع ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: در راستای توسعه و ترویج ورزش همگانی، ایجاد روحیه شادابی و نشاط برای عموم شهروندان به مناسبت این هفته اداره ورزش […]

شهردار منطقه ۱۹ تهران از برگزاری مسابقات قهرمان شهر همراه با برنامه های متنوع ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: در راستای توسعه و ترویج ورزش همگانی، ایجاد روحیه شادابی و نشاط برای عموم شهروندان به مناسبت این هفته اداره ورزش منطقه در دو بخش آقایان و بانوان  اقدام به برگزاری برنامه های متنوع  ورزشی می کند.
او ادامه داد: مسابقات قهرمان شهر در مجموع ۸ رشته،سه رشته تیمی فوتبال، والیبال و بسکتبال و پنج رشته  انفرادی تنیس روی میز، دومیدانی ، شنا، بدمینتون و کشتی در سه مرحله محله ای، منطقه ای و مناطق ۲۲ گانه اجرا می شود.
به گفته این مسئول مسابقات محله محور و مرحله منطقه ای در رشته های گل کوچک و بسکتبال به پایان رسیده است و با اتمام سایر مسابقات تیم های برتر این منطقه به  المپیاد مناطق ۲۲ گانه اعزام می شوند.
فرهادی مراسم تجلیل و تکریم فعالان ورزشی، اعزام تیم ها به المپیاد در رشته های مختلف و میزبانی برنامه هایی با حضور ورزشکاران از مناطق ۲۲گانه و برپایی ایستگاه های ورزش شهروندی را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته عنوان کرد.
شهردار منطقه با اشاره به میزبانی منطقه ۱۹ در برپایی مسابقات مختلف افزود: پویش دوشنبه های ورزشی متمرکز  ۲ آبان در بوستان بزرگ ولایت با حضور  پرشور ورزشکاران برگزار می شود .ضمن اینکه ۴ آبان ماه نیز مسابقات چالشی رکوردی آقایان مناطق ۲۲گانه در مجموعه ورزشی یاس برگزار خواهد شد.

منبع خبر