برگزاری مسابقه زیارت قبول توسط فرهنگسرای امربه معروف و نهی از منکر

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهروندان مشهدی و زائران امام رضا (ع) که تمایل به حضور در این مسابقه را داشته باشند می توانند دلنوشته ای در وصف امام رضا(ع) را تهیه و فایل صوتی آن را حداکثر در دو دقیقه تا دوم تیرماه به نشانی farhangmarof@ ارسال کنند. فرهنگسرای امربه معروف و […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهروندان مشهدی و زائران امام رضا (ع) که تمایل به حضور در این مسابقه را داشته باشند می توانند دلنوشته ای در وصف امام رضا(ع) را تهیه و فایل صوتی آن را حداکثر در دو دقیقه تا دوم تیرماه به نشانی farhangmarof@ ارسال کنند.

فرهنگسرای امربه معروف و نهی از منکر که در بولوار وحدت و در داخل بوستان وحدت قرار دارد، برنامه های فرهنگی مختلفی را برنامه ریزی و اجرا می کند که شهروندان و زائران امام رضا (ع) برای آگاهی از جزئیات این برنامه ها می توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۳۶۶۸۰۳۳ و یا آدرس تلگرام این فرهنگسرا به نشانی farhangsaramarof@ و همچنین آدرس اینستاگرام فرهنگسرا به نشانی farhangsaramarof1@ ارتباط برقرار کنند.

همچنین یکی دیگر از برنامه های این فرهنگسرا برگزاری مسابقه سروده های خورشید است. شهروندان مشهدی و زائران امام رضا (ع) که تمایل به حضور در این مسابقه را داشته باشند؛ می توانند دلنوشته ای در وصف حضرت معصومه (س) را تهیه و فایل صوتی آن را حداکثر در دو دقیقه تا دوم تیرماه به نشانی farhangmarof@ ارسال کنند.