برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند در دبستان پسرانه احمد کاظمی یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد / سازمان با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع تفکیک و بازیافت پسماندها ، نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند اقدام کرد. خاطرنشان می شود با توجه به لزوم آموزش و فرهنگسازی درزمینه مدیریت صحیح پسماند به ویژه برای مراکز آموزشی درمقاطع ابتدایی و پیش […]

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد / سازمان با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع تفکیک و بازیافت پسماندها ، نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند اقدام کرد.

خاطرنشان می شود با توجه به لزوم آموزش و فرهنگسازی درزمینه مدیریت صحیح پسماند به ویژه برای مراکز آموزشی درمقاطع ابتدایی و پیش دبستانی به عنوان گروه های هدف، دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه نقش مهمی در اصلاح الگوهای رفتاری داشته و آموزش درایجاد انگیزه و آشنایی دانش آموزان با اهمیت بازیافت و تفکیک در مبدأ و همچنین ایجاد روحیه مشارکتی در حفظ محیط زیست تأثیر به سزایی خواهند داشت .
لازم به ذکر است در این کارگاه آموزشی ، دانش آموزان دبستان پسرانه احمد کاظمی یزد با مفاهیم مدیریت پسماند ، نحوه تفکیک درمبدأ و راه های کاهش تولید آن آشنا شدند.

منبع خبر