برگزاری ۲۸ جلسه در شورای پژوهش شهرداری اصفهان

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: طی دو سال اخیر، ۲۸ جلسه و به‌طور تقریبی ماهانه یک جلسه در قالب شورای پژوهشی شهرداری برگزار شده است. مرتضی نصوحی اظهار کرد: شورای پژوهش شهرداری اصفهان از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد. وی افزود: از جمله اهداف این شورا، سیاست‌گذاری هدایت و […]

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: طی دو سال اخیر، ۲۸ جلسه و به‌طور تقریبی ماهانه یک جلسه در قالب شورای پژوهشی شهرداری برگزار شده است.

مرتضی نصوحی اظهار کرد: شورای پژوهش شهرداری اصفهان از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: از جمله اهداف این شورا، سیاست‌گذاری هدایت و ایجاد وحدت‌رویه در فرایند انجام طرح‌های مطالعاتی و فعالیت‌های پژوهشی حوزه مدیرت شهری، نهادینه‌کردن فرهنگ پژوهش‌محوری در حوزه مدیریت شهری و نظارت عالی بر امور پژوهشی این حوزه است.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه در دو سال اخیر، ۲۸ جلسه و به‌طور تقریبی ماهانه یک جلسه در قالب شورای پژوهشی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: اعضای این شورا شهردار به عنوان رئیس شورای پژوهش، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار به‌عنوان دبیر شورا، مدیر پژوهش خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر و دو عضو هیئت علمی هستند.

منبع: http://imna.ir/x7Vy2