بزرگترین دیوارنگاره استان البرز در فردیس رونمایی شد

محمدرضا آژیر شهردار فردیس گفت: بزرگترین دیوارنگاره استان البرز به مناسبت آغاز سال جدید در فردیس رونمایی شد. «محمدرضا آژیر» عصر یکشنبه در حاشیه رونمایی  از این اثر گفت: در این دیوارنگاره که مقابل ساختمان سابق شهرداری واقع در بلوار شهید سلیمانی نصب شده به موضوع سبک خانواده ایرانی پرداخته شده است. وی با بیان […]

محمدرضا آژیر شهردار فردیس گفت: بزرگترین دیوارنگاره استان البرز به مناسبت آغاز سال جدید در فردیس رونمایی شد.

«محمدرضا آژیر» عصر یکشنبه در حاشیه رونمایی  از این اثر گفت: در این دیوارنگاره که مقابل ساختمان سابق شهرداری واقع در بلوار شهید سلیمانی نصب شده به موضوع سبک خانواده ایرانی پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه در این دیوارنگاره یک خانواده ایرانی دور سفره هفت سین به تصویر کشیده شده است ، گفت: به منظور افزایش سطح نشاط عمومی شهر و تداعی خاطرات قدیم و تحکیم بنیان خانواده سعی شده است تا  فضای نوستالژیکی بر روی دیوار نگاره به تصویر کشیده شود.

آژیر در ادامه با تاکید بر اینکه سبک زندگی اسلامی یکی از مولفه‌های مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: باورها، اعتقادات و آداب و رسوم از بخش‌های اصلی سبک زندگی است که در این اثر هنری تلاش شده به موضوع خانواده ویژه پرداخته شود.

بزرگترین دیوارنگاره استان البرز در فردیس رونمایی شد

وی هدف از اجرای این دیوارنگاره را تثبیت بنیان خانواده و سلامت و تعالی این نهاد مهم دانست و گفت: اجرای برنامه‌های موثر به منظور تقویت بنیاد خانواده مورد تأکید و توجه مدیریت شهری فردیس است.

شهردار فردیس در بخش دیگری ضمن تشریح ویژگی‌های فنی این دیوارنگاره، گفت: ابعاد سازه این دیوارنگاره ۳۰۰ مترمربع و قابل انتقال است.

شهر فردیس با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در سال ۹۶ از شهرداری کلانشهر کرج مرکز استان البرز منتزع شد.

منبع خبر