بهره‌برداری از دو پروژه شهری نکا پس از ۱۰ سال

شهردار نکا گفت: پس از ۱۰ سال، پارک ملت و سد لاستیکی شهر نکا، فردا به بهره‌برداری می‌رسد. موسی خلیلی با بیان اینکه پروژه سد لاستیکی نکارود سال‌ها نیمه‌کاره رها شده بود، اظهار کرد: این طرح پس از ۱۰ سال و با انجام ۱۰ هفته کار جهادی، فردا به بهره‌برداری می‌رسد. وی افزود: دو پروژه سد لاستیکی […]

شهردار نکا گفت: پس از ۱۰ سال، پارک ملت و سد لاستیکی شهر نکا، فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

موسی خلیلی با بیان اینکه پروژه سد لاستیکی نکارود سال‌ها نیمه‌کاره رها شده بود، اظهار کرد: این طرح پس از ۱۰ سال و با انجام ۱۰ هفته کار جهادی، فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: دو پروژه سد لاستیکی و پارک ملت شهر نکا با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی و کمیته برنامه‌ریزی به بهره‌برداری می‌رسد که شامل باند سلامت، کلبه‌های فروشگاهی پدالو و ورزش‌های آبی، پیست اسکیت، پارک و فضای سبز، منظره زیبا و دریاچه پشت سد است.

شهردار نکا با تاکید بر این‌که تلاش‌ها بر مبنای تعهدات شهرداری و برنامه‌ریزی‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از افتتاح سد لاستیکی پل چهارم نکارود، ساماندهی ورودی شهر، رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر و آزادسازی ۳۰ متری از دیگر برنامه‌های شهرداری نکا است.

خلیلی با بیان این‌که نکا به یکی از مراکز مهم گردشگری شرق مازندران تبدیل می‌شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در منطقه وجود دارد و متعهد هستیم اقدامات مؤثری به منظور بالفعل کردن پتانسیل‌ها انجام دهیم.

منبع خبر