بهره‌برداری از زیرگذر کوی انجیراب افسران گرگان

شهردار گرگان گفت: عملیات عمرانی زیرگذر انجیراب افسران از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و طبق برنامه زمان‌بندی به اتمام رسید. این طرح امروز و همزمان با ولادت حضرت علی (ع) به بهره‌برداری می‌رسد. محمدرضا سبطی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با راه‌اندازی بولوار خلیج گرگان که کریدور شرقی غربی گرگان (ورودی و خروجی شهر) را […]

شهردار گرگان گفت: عملیات عمرانی زیرگذر انجیراب افسران از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و طبق برنامه زمان‌بندی به اتمام رسید. این طرح امروز و همزمان با ولادت حضرت علی (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا سبطی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با راه‌اندازی بولوار خلیج گرگان که کریدور شرقی غربی گرگان (ورودی و خروجی شهر) را به یکدیگر وصل می‌کند و با بهره‌برداری از پل زیرگذر سربازان گمنام امام زمان (عج)، تغییراتی در مسیرها و دسترسی شهروندان ساکن در محلات کوی انجیراب و کوی افسران اتفاق افتاد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح شهروندان باید برای رفتن به شهر و بازگشت به محل سکونت خود مسافت بیشتری طی کنند.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: اعمال این تغییرات موجب شد شهرداری طرحی برای احداث زیرگذر میان دو محله انجیراب و افسران تهیه کند تا این دو محله از طریق این زیرگذر به یکدیگر متصل و عبور و مرور ساکنان به راحتی انجام شود.

سبطی تاکید کرد: عملیات عمرانی زیرگذر انجیراب افسران از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و طبق برنامه زمان‌بندی به اتمام رسید، این طرح امروز و در شب ولادت حضرت علی (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: همزمان با بهره‌برداری از زیرگذر انجیراب افسران، پروژه تقاطع غیرهمسطح زیرگذر دیگری را کلنگ‌زنی می‌کنیم؛ مسئولان و مدیران شهری بعد از آئین افتتاح در کریدور خروجی شرق گرگان (بولوار جرجان) که گذر خروجی شهر به سمت مشهد مقدس است، حاضر می‌شوند تا مراسم کلنگ‌زنی انجام شود.

شهردار گرگان گفت: اجرای این طرح با هدف کاهش بار ترافیکی در گذر شهید آیت الله کاشانی به سمت جنوب گرگان انجام می‌شود تا برای گردشگرانی که وارد شهر می‌شوند و شهروندانی که می‌خواهند از سمت جنوب وارد شهر بشوند، ترافیک روان‌تر شود.

منبع خبر