بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص و محله‌محور مناطق پنج‌گانه شهرداری نجف‌آباد به ارزش ۴۵ میلیارد تومان

شهردار نجف آباد از بهره‌برداری پروژه های شاخص و محله محور مناطق پنج گانه مجموعه مدیریت شهری در قالب جریان خدمت و به ارزش ۴۵ میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول […]

شهردار نجف آباد از بهره‌برداری پروژه های شاخص و محله محور مناطق پنج گانه مجموعه مدیریت شهری در قالب جریان خدمت و به ارزش ۴۵ میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهرداری با اشاره به قسمت چهارم داستان خدمت و بهره برداری و آغاز عملیات پروژه هایی به ارزش ۸۰میلیارد تومان در مردادماه ۱۴۰۲، مجموعه مدیریت شهری نجف آباد را مهیای بهره برداری و آغاز عملیات پروژه‌های تدوین شده تقویم سالانه عمرانی دانست و افزود در این قسمت از جریان خدمت بیش از ۴۵ میلیارد تومان پروژه شاخص و محله محور به شهروندان شریف نجف آباد در مناطق مختلف تقدیم خواهد شد.
امامی از احداث و ساماندهی بلوار ظفر با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از پروژه های شاخص منطقه دو شهرداری نجف آباد یاد کرد که در این پروژه ۱۲۵۰۰ مترمربع خاکبرداری، خاکریزی و اجرای بیس، ۲۴۰۰ متر اجرای جوی و جدول، بیش از ۱۰۰ متر دال گذاری، ۲۰۰۰ متر جابجایی لوله آب کشاورزی و یک مورد ایمن سازی دریچه قنات اجرا خوهد شد و با اجرای آسفالت به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع پروژه نهایی و به شهروندان این منطقه تقدیم می گردد.
شهردار نجف آباد ساماندهی خیابان طالقانی را از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری در منطقه پنج دانست و گفت در این پروژه که با اعتبار ۷ میلیارد تومان تدوین و اجرا شده ۸۵۰ متر طول به عرض ۱۲ متر از این بلوار با اقداماتی نظیر ۳۵۰۰ متر جدولگذاری، ۱۰۰ متر دال گذاری و ۱۰هزار مترمربع مساحت آسفالت آماده بهره برداری و افتتاح در قسمت پنجم جریان خدمت خواهد شد. وی از ساماندهی دو خیابان عطار و رسالت به عنوان دیگر مطالبات شهروندان این منطقه یاد کرد و افزود در این پروژه نیز ۱۰۰۰ متر جدول، ۵۰ متر دال و ۵۰۰ متر طول کانیوگذاری انجام شده و با ۵۵۰۰ مترمربع خاکبرداری و زیرسازی مسیر آماده جهت ۵۰۰۰ مترمربع اجرای آسفالت شده است.
عملیات لکه گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی دیگر پروژه اصلی قسمت های جریان خدمت مجموعه مدیریت شهری بوده که امامی ضمن تأکید بر امر توزیع یکنواخت و عدالت محور آن در مناطق پنجگانه شهری، افزود در این نوبت از جریان خدمت با تناژ ۱۷هزار و پانصد تن آسفالت و هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع از سطح معابر مناطق پنج گانه پوشش داده شدند.