بهره‌مندی از سیستم نوین برای نگهداشت بوستان جنگلی چیتگر

 وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ گفت: سیستم نوین کشاورزی کمک بسزایی به نگهداشت فضای سبز شهری از جمله بوستان جنگلی چیتگر به عنوان بزرگترین بوستان جنگلی غرب پایتخت خواهد کرد. وحیدرضا محمدی در دیدار خود با کارشناس حوزه فضای سبز و مسئولان بوستان جنگلی چیتگر اظهار داشت: در چند سال اخیر شرایط آب و هوایی […]

 وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ گفت: سیستم نوین کشاورزی کمک بسزایی به نگهداشت فضای سبز شهری از جمله بوستان جنگلی چیتگر به عنوان بزرگترین بوستان جنگلی غرب پایتخت خواهد کرد.

وحیدرضا محمدی در دیدار خود با کارشناس حوزه فضای سبز و مسئولان بوستان جنگلی چیتگر اظهار داشت: در چند سال اخیر شرایط آب و هوایی به گونه‌ای است که میزان بارندگی بسیار کاهش یافته و منابع آبی به خطر افتاده است، لذا برای حفظ و نگهداری فضای سبز پایدار باید از شیوه‌های جدید و نوین آبیاری بهره‌مند شویم و باید به سمت و سوی آبیاری قطره‌ای به شکل مکانیزه رفت.

شهردار منطقه ۲۲‌ افزود: یکی از اقدامات ارزشمند که در ماه گذشته در هفته درختکاری در این بوستان به اجرا در آمد کاشت درختان بر اساس نیاز جغرافیایی محل با شرایط کمبود آب بوده است.

بهره‌مندی از سیستم نوین برای نگهداشت بوستان جنگلی چیتگر

محمدی ادامه داد: در اسفند ماه به شکل مکانیزه بخش قابل توجهی از بوستان چیتگر به زراعی شد و اگر از سیستم مکانیزه برای این موضوع استفاده نمی‌شد زمان بسیار زیاد و حجم نیروی انسانی بالایی برای این اقدام صرف می‌شد، بنابراین می‌بایست از سیستم نوین و خلاقانه برای نگهداشت بوستان جنگلی چیتگر استفاده کرد.

منبع خبر