بهره برداری از میدان سردار سلیمانی یزد در سال جدید

مدیر شهرداری منطقه دو یزد گفت: میدان سردار سلیمانی که قرار بود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد، در ماه‌های ابتدایی سال آینده به سرانجام می‌رسد. سید ابوالفضل کشفی درباره طولانی شدن روند اجرای میدان سردار سلیمانی گفت: تاخیر در آغاز کار این میدان به دلیل حساسیت درباره طراحی و تایید نظر شهردار […]

مدیر شهرداری منطقه دو یزد گفت: میدان سردار سلیمانی که قرار بود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد، در ماه‌های ابتدایی سال آینده به سرانجام می‌رسد.

وی افزود: پس از اینکه ابلاغ صورت گرفت، بلافاصله کار خود را شروع کرده و یکی از بهترین پیمانکاران به صورت دو شیفته در حال کار است.

مدیر شهرداری منطقه دو یزد اظهار داشت: امیدواریم عملیات عمرانی این میدان به وسعت ۶ هزار مترمربع که قول داده بودیم تا آخر امسال به نتیجه برسد، با یک ماه تاخیر به بهره برداری برسد.

شهردار تفت هم در ارتباط با این برنامه از اجرای برنامه‌هایی برای استقبال از نوروز در این شهر خبر داد و تصریح کرد: تفت به عنوان باغشهر استان در طول سال میزبان هم استانی هاست که این مساله در ایام عید دوچندان می‌شود.

شاهدی ادامه داد: با توجه به جلساتی که طی دو ماه اخیر انجام شده، دو هدف آماده سازی شهر و زیباسازی محلات برای همشهریان و همچنین آماده سازی برای مسافران را دنبال می‌کنیم.

وی درباره طرح‌های شهرداری برای سال آینده گفت: آبیاری قطره‌ای به عنوان مهمترین طرح را در دست اجرا داریم. تفت به عنوان پایلوت آبیاری قطره‌ای در نظر گرفته شده و امیدواریم تا سال آینده اجرایی شود.

منبع خبر