بهره برداری از پروژه های شهرداری شاهین شهر با حضور معاون استاندار اصفهان

پروژه های شهرداری شاهین شهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ، مسئولان شهر و شهرستان و جمعی از شهروندان، به بهره برداری رسید. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهین شهر،مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در […]

پروژه های شهرداری شاهین شهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ، مسئولان شهر و شهرستان و جمعی از شهروندان، به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهین شهر،مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این آیین، افتتاح پروژه های شهرداری در آستانه هفته فرهنگی شاهین شهر را به فال نیک گرفت و از خدمات همه مسئولان شهر به خصوص شهردار ساعی و شورای اسلامی شاهین شهر در به ثمر رسیدن پروژه ها تقدیر نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: مجموعه استانداری اصفهان حامی و پشتیبان شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در خدمتگذاری به شهروندان ارجمند است.

 سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر نیز در این آیین ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: مفتخریم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در پنجاهمین سالروز تأسیس شاهین شهر پروژه های شهرداری را تقدیم شهروندان فهیم شهر نماییم.

وی در ادامه مجموعه تفریحی – ورزشی شاهین شهر شامل زمین چمن مصنوعی ورزشی، زمین تنیس، زمین والیبال ساحلی و دیگر مجموعه های شاد و مفرح خانوادگی و نیز اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) و نصب المان‌های علم و کتل در میدان را از جمله پروژه ها عنوان نمود.