بهره مندی از ظرفیت مساجد منطقه ۸ تهران برای حل مشکلات مردم

شهردار منطقه هشت تهران گفت: تلاش بر این است که از توان و پایگاه اجتماعی مساجد برای ارتباط موثر با شهروندان و حل مشکلات آن ها بهره ببریم. فاطمه تنهایی در هم اندیشی ائمه جماعات منطقه هشت با اشاره به اینکه مسجد محوری و محله محوری از رویکرد های مدیریت شهری است،افزود: تلاشمان این است […]

شهردار منطقه هشت تهران گفت: تلاش بر این است که از توان و پایگاه اجتماعی مساجد برای ارتباط موثر با شهروندان و حل مشکلات آن ها بهره ببریم.
فاطمه تنهایی در هم اندیشی ائمه جماعات منطقه هشت با اشاره به اینکه مسجد محوری و محله محوری از رویکرد های مدیریت شهری است،افزود: تلاشمان این است که از جایگاه اجتماعی و توان مساجد برای ارتباط موثر با شهروندان و حل مشکلات آن ها بهره ببریم.
او برگزاری ملاقات های مردمی در مساجد را در راستای همین هدف توصیف کرد و گفت: این جلسات با همکاری هیات امنا و ائمه جماعت مساجد به صورت هفتگی برگزار می شود و نزدیک و رو در رو با شهروندان ساکن در محلات مختلف دیدار و مشکلات و معضلات آن ها را بررسی می کنیم.
وی با اشاره به ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امسال با ظرفیت هیئات مذهبی و همچنین کمک های داوطلبانه مردمی برنامه ویژه ای در میدان نبوت برگزار خواهد شد.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، نماینده، ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ فرهنگ دین و فرهنگ اسلامی را ضامن بقای جامعه دانست و گفت: خوشبختانه علاوه بر تجربه هشت سال دفاع مقدس این روز ها هم نشان دادیم که ظرفیت دفاع از حریم و امنیت کشورمان را داریم.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران از برپایی روضه عظیم در میدان نبوت تهران خبرداد و گفت: این مراسم روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف تجلیل از مقام این حضرت برگزار می شود.

منبع خبر