بهسازی بوستان‌های غرب تهران

بهسازی بوستان های غرب تهران برای ارتقای ایمنی تردد شهروندان و به ویژه افراد معلول ادامه دارد. معاون فنی و عمران شهردار منطقه۲ دراین باره گفت: با توجه به تخریب کفپوش و سنگ های برخی از بوستان ها و احتمال بروز خطر برای شهروندان، طرح بهسازی این مکان ها در منطقه شروع شد و بوستان هایی […]

بهسازی بوستان های غرب تهران برای ارتقای ایمنی تردد شهروندان و به ویژه افراد معلول ادامه دارد.
معاون فنی و عمران شهردار منطقه۲ دراین باره گفت: با توجه به تخریب کفپوش و سنگ های برخی از بوستان ها و احتمال بروز خطر برای شهروندان، طرح بهسازی این مکان ها در منطقه شروع شد و بوستان هایی با بیشترین تردد و مشکل در اولویت قرار گرفتند.
حمیدرضا رنجبر افزود: در اجرای برنامه جامع بهسازی بوستان ها برای ۶ ماه نخست سال، ۴ بوستان شعله(نگین) و زرافشان در ناحیه ۷، ستارخان در ناحیه ۳ و نیما در ناحیه ۸ در اولویت مرمت قرار گرفتند که تا شهریور ماه عملیات های مختلف از تعویض کفپوش، نصب نرده تا سنگفرش و… در ۳بوستان به پایان رسید و تنها در بوستان ستارخان با توجه به وسعت کار، پیشرفت کار ۷۲ درصد بوده است.
او با بیان اینکه عملیات بهسازی بوستان ستارخان هم به زودی تمام می شود گفت: اجرای این طرح ها باعث شده تا منطقه۲ در ارزیابی ۵ ماهه اول امسال در زمینه مناسب سازی رتبه اول را میان مناطق ۲۲ گانه کسب کند.
معاون فنی و عمران شهردار منطقه۲ همچنین بهسازی ساختمان ها را از دیگر برنامه های منطقه دانست و تأکید کرد: باتوجه درخواست شوایاران و مراجعه کنندگان سرای محله شهرک قدس(غرب) عملیات بهسازی این مکان هم اجرا شده است.

منبع خبر