بهسازی تجهیزات ترافیکی در منطقه ۴ تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تهران از رسیدگی و بهسازی تجهیزات ترافیکی در ۶ ماهه اول سال جاری در معابر و میادین این منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “محمود کرم رودی” گفت: به منظور ایجاد سهولت در تردد عابران پیاده به خصوص معلولان و جانبازان و […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تهران از رسیدگی و بهسازی تجهیزات ترافیکی در ۶ ماهه اول سال جاری در معابر و میادین این منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “محمود کرم رودی” گفت: به منظور ایجاد سهولت در تردد عابران پیاده به خصوص معلولان و جانبازان و افراد کم توان جسمی و کنترل ترافیک شهری طرح اصلاح هندسی، رسیدگی به تابلوهای ترافیکی، تکمیل خط کشی های معابر و چراغ های راهنمایی و رانندگی در سطح منطقه اجرا شد.
او خاطرنشان کرد: در این عملیات بیش از ۶ هزار تابلوهای انتظامی، اخطاری، هدایت مسیر و معابر در این منطقه نصب، تعمیر و مرمت شد.
کرم رودی افزود: نصب، تعمیر و نگهداری  بیش از ۴۰۰۰ نیوجرسی، مینی نیوجرسی، بشکه ایمنی، کاشن، استوانه، نرده و کلیه تجهیزات ترافیکی از دیگر اقدامات انجام گرفته در نیمه اول سال است.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ با اشاره به بهسازی پایانه ها افزود: به منظور رفاه حال مسافران سکوهای مسافربری در پایانه های منطقه و رمپ  های مخصوص برای تردد ویلچر در پایانه های تاکسی و مینی بوس بهسازی شد.
کرم رودی در پایان خاطرنشان کرد: رضایت و آسایش شهروندان به عنوان دغدغه اصلی مدیریت شهری منطقه ۴ همواره مد نظر بوده و رسیدگی به تجهیزات ترافیکی در معابر و تقاطع ها همچنان در نواحی نه گانه و سطح منطقه به طور مدام ادامه خواهد داشت.

منبع خبر