بهسازی عمرانی رفیوژهای میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه ۱۵ تهران

شهردار منطقه ۱۵ گفت: عملیات عمرانی بهسازی رفیوژ میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) همزمان با طرح خدمت آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: عملیات بهسازی عمرانی رفیوژهای میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) حدفاصل  میدان آقانور و سه راه سیمان همزمان […]

شهردار منطقه ۱۵ گفت: عملیات عمرانی بهسازی رفیوژ میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) همزمان با طرح خدمت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت: عملیات بهسازی عمرانی رفیوژهای میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع) حدفاصل  میدان آقانور و سه راه سیمان همزمان با طرح خدمت در راستای ارتقای ایمنی و زیبایی بصری محور آغاز شد.

او به اقدامات انجام شده در این عملیات اشاره کرد و افزود: این عملیات شامل خاکبرداری به میزان ۶۰۰ مترمکعب، شن ریزی به میزان ۱۰۰۰ مترمکعب، تهیه و پخش مخلوط توونان به میزان ۲۰۰۰ متر مکعب و عملیات بتن ریزی به میزان ۱۰۰۰ متر مکعب خواهد بود.

صباغ افزود: بودجه اجرای این طرح بالغ بر ۴ میلیارد است و انشالله در بهترین وضعیت این پروژه در پایان سال تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه اضافه کرد: روزانه مسافران بی شماری از بزرگراه ۷ کیلومتری امام رضا(ع)  در دروازه جنوب شرقی تردد دارند که امیدواریم با اجرای  عملیات بهسازی عمرانی رفیوژهای میانی مسیر تندرو و کندرو بزرگراه امام رضا (ع)   رضایت، ایمنی تردد شهروندان و زیبایی بصری را ارتقا دهیم.

منبع خبر