بوستان مادر و کودک مجموعه ای برای رفع تمام نیازهای مادران و کودکان است

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در آیین بهره برداری از پردیس مادر و کودک واقع در امامت ۴۹ که با حضور شهردار مشهد، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: آبان ماه […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در آیین بهره برداری از پردیس مادر و کودک واقع در امامت ۴۹ که با حضور شهردار مشهد، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: آبان ماه سال گذشته بود که عملیات اجرایی این مجموعه تحت عنوان پردیس مادر و کودک آغاز شد. واقعیت امر این است که در این پروژه همزمان با فعالیت های عمرانی، عملیات طراحی پروژه نیز صورت گرفت.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۴۵ میلیارد تومان است و مساحتی که اکنون در اختیار شهروندان قرار می گیرد حدود ۶٫۵ هکتار است و در سطح شهر ۱۲ بوستان و مجموعه که در اختیار بانوان قرار می گیرد، وجود دارد. اوایل سال ۹۷ عملیات اجرایی بوستان وکیل آباد آغاز شد و به زودی به بهره برداری می رسد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: نوع نگاه در طراحی و اجرای این پروژه، با توجه به مادر وکودک است. ویژگی دیگر این مجموعه این است که در مجاور این پردیس، ایستگاه خط سه قطار شهری قرار گرفته است که دسترسی شهروندان را آسان می کند.

کاظمی خاطرنشان کرد: زمینی حدود هفت تا هشت هزار متر در اختیار مجموعه قطار شهری و خروجی ها است که بعد از عملیات اجرایی حدود هزار و ۵۰۰ متر در اختیار قطار شهری و مابقی به مجموعه پردیس مادر و کودک افزوده می شود و مساحت آن به هشت هکتار نزدیک می شود.

وی اضافه کرد: در کوتاه مدت نیز با هماهنگی آقای شهردار، یکی از خطوط تاکسی رانی ۱۳۳ در این محل مستقر خواهد شد تا تردد بانوان تسهیل پیدا کند.