بوستان های منطقه ۲۰ تهران شبانه نظافت شد

شهردار منطقه ۲۰ از فعالیت شبانه روزی عوامل مدیریت شهری برای نظافت بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی این منطقه در سیزدهمین روز فروردین خبر داد و گفت: با مشارکت شهروندان، یک تن پسماند خشک در روز طبیعت جمع آوری شد. سید محمد ناظم رضوی با بیان این مطلب افزود  : منطقه ۲۰ با عرصه بالغ […]

شهردار منطقه ۲۰ از فعالیت شبانه روزی عوامل مدیریت شهری برای نظافت بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی این منطقه در سیزدهمین روز فروردین خبر داد و گفت: با مشارکت شهروندان، یک تن پسماند خشک در روز طبیعت جمع آوری شد.

سید محمد ناظم رضوی با بیان این مطلب افزود  : منطقه ۲۰ با عرصه بالغ بر ۲۳۶۸ هکتار فضای سبز شامل فضاهای تفرجگاهی و ۱۸۶ بوستان، در روز طبیعت میزبان شهروندان، گردشگران و مسافران نوروزی بود که با فعالیت شبانه روزی عوامل مدیریت شهری به آنها خدمات رسانی شد.

رضوی با اشاره به اینکه فعالیت های نگهداشتی شهر وابسته به زمان نیست و در صورت نیاز در هر ساعتی از شبانه روز بایستی انجام شود، افزود: با توجه به اینکه شهروندان تا ساعات پایانی روز از عرصه های فضای سبز استفاده می کردند، نظافت و آراستگی تمامی بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی منطقه ۲۰ تا پاسی از شب ادامه داشته و در حدود ۸۰ تن فقط پسماند تر در این روز از مخازن فضاهای سبز جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه در ۶ بوستان شاخص و بزرگ منطقه ۲۰ خدمات ویژه ای همچون توزیع کیسه های زباله، تحویل سبزه و ماهی و توزیع بسته های گردشگری انجام شد، افزود: شهروندان طبیعت دوست در تفکیک پسماند، مشارکت گسترده ای با مدیریت شهری داشتند و یک تن پسماند خشک در روز طبیعت، جمع آوری شد.

رضوی ادامه داد: گشت ١٠خودرو ملودی، جانمایی ١٢ مخزن ویژه تحویل سبزه و ماهی، توزیع ٣٠٠ کیلو کیسه زباله و استقرار ۲ پایگاه آموزشی در زمینه تفکیک پسماند از اقدامات ویژه روز طبیعت در خصوص جمع آوری پسماند خشک بود.

 وی به فعالیت های اجتماعی وفرهنگی و مذهبی در روز طبیعت نیز اشاره کرد و گفت: با پیش بینی تمهیدات لازم برای ادای فریضه نماز جماعت ظهر و عصر، در بوستان های شهری منطقه ۲۰ همچون نغمه، ایثار، جانبازان، ماهور، دانش و آوینی فریضه معنوی نماز  بر پا شد و شهروندان علاوه بر انجام آئین های نوروزی، امکان انجام فرایض دینی و مذهبی را نیز داشتند.

بوستان های منطقه ۲۰ شبانه نظافت شد

شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: با آماده باش کلیه مدیران حوزه خدمات شهری و شهرداران نواحی هفتگانه فعالیت های نگهداشتی شهر که همزمان با ایام نوروز بدون وقفه با فعالیت شبانه روزی عوامل مدیریت شهری ادامه داشت و روز طبیعت به اوج رسید و در حال حاضر به حالت عادی برگشته است و طبق روال و برنامه های روزانه انجام می شود.

منبع خبر