بیش از ۱۲ نماد ویژه فجر انقلاب در شهر ملایر نصب شد

شهردار ملایر گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر بیش از ۱۲ نماد(المان) ویژه چهل و سومین سالگرد پیرزوی شکوهمند انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این شهر نصب شده است. «مجید فرجی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام […]

شهردار ملایر گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر بیش از ۱۲ نماد(المان) ویژه چهل و سومین سالگرد پیرزوی شکوهمند انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این شهر نصب شده است.

«مجید فرجی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر، آذین‌بندی و فضاسازی گسترده معابر، بلوارها و میادین اصلی شهر با تلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر انجام شد.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ عدد پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، ۱۰ هزار متر ریسه رنگی، ۱۲ عدد پرچم عرضی، ۳۰۰ عدد پرچم ایستاده و استندهای فلزی با مضامین انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر برای آذین‌بندی سطح شهر ملایر مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردار ملایر گفت: علاوه بر این، نماد میدان آزادی، ققنوس و تصاویر شهدای انقلاب ملایر، تمثال آیت الله میرشاهولد زرهبر مبازرات انقلابی مردم نیز در بسیاری از مناطق شهر ملایر نصب شده است.

فرجی با تاکید بر اینکه شور و حال  دهه مبارک فجر باید در شهر انقلابی ملایر زنده نگه داشته شود، ادامه داد: ایام الله دهه فجر، دهه عهد و میثاقی دوباره با شهدا و فرصتی مناسب برای تداعی خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

شهردار ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب، اظهار داشت: این انقلاب ثمره مجاهدت و پایمردی غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان‌های خود دلاورانه در برابر استکبار جهانی ایستادند.

منبع خبر