بیش از ۳۰ میلیارد ریال در حوزه زیباسازی و فضای سبز منطقه پنج کاشان هزینه شد

سرپرست منطقه پنج شهرداری از صرف اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بمنظور ارتقای سیما و منظر شهری و نگهداشت فضای سبز منطقه پنج شهرداری خبر داد. محمدرضا سرافرازی آراستگی سیمای شهر را از مهمترین وظایف شهرداری ذکر کرد و گفت: شهرداری منطقه پنج در سال جاری در حوزه زیباسازی بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال […]

سرپرست منطقه پنج شهرداری از صرف اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بمنظور ارتقای سیما و منظر شهری و نگهداشت فضای سبز منطقه پنج شهرداری خبر داد.
محمدرضا سرافرازی آراستگی سیمای شهر را از مهمترین وظایف شهرداری ذکر کرد و گفت: شهرداری منطقه پنج در سال جاری در حوزه زیباسازی بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال و در حوزه نگهداشت فضای سبز بالغ بر ۲۰ میلیارد ۳۵۳ میلیون ریال، اعتبار صرف کرده است.
وی به رنگ آمیزی جداول سطح منطقه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال با متراژ ۱۰ هزار متر طول اشاره کرد و گفت: از جمله این معابر میتوان بلوار استقلال راوند، بلوار حضرت زینب (س) راوند، بلوار آزادگان و بلوار شهیدان رفیعی را نام برد.
سرافرازی نگهداشت فضای سبز شهری را گام مهم دیگری از خدمت به مردم دانست و گفت: در این راستا در سال جاری ۷۳۵ هزار متر چمن زنی (با احتساب دفعات انجام), لایروبی انهار۱۵۰۰ متر طول ، بیش از ۲۵۰۰۰۰ مترمربع علف زنی، کاشت بیش از ۱۰۳۵۰ نشا گلهای فصلی، کاشت ۱۱۳۰۰ اصله درخت و درختچه، سمپاشی گل، شستشو و هرس پرچین، سمپاشی و شستشوی درختان، وجین علف های هرز، خاکریزی و خاکبرداری دستی و مکانیکی، آبیاری با تانکر، پاکسازی سوزنی برگان و … صورت گرفته که مجموع آن اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال را در بر می گیرد.
سرپرست منطقه پنج شهرداری کاشان، سیما و منظر شهری در کنار فضای سبز را از عناصر ایجاد نشاط و شادابی محیطی دانست و بر حفظ و مراقبت از کالبد زیبا و ریه‌های تنفسی شهر تأکید کرد.