بیمه ۶۵ میلیارد تومان از اموال شهروندان منطقه ۱۰ پایتخت در قبال ارائه زباله خشک

از ابتدای امسال ۶۵ میلیاد تومان از ارزش دارایی های شهروندان منطقه ۱۰ پایتخت در قبال ارائه زباله خشک به شهرداری این منطقه بیمه شده است. فرشید اسحاقی مدیر روابط عمومی منطقه ۱۰شهرداری تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: در یکی از غرفه های سه گانه […]

از ابتدای امسال ۶۵ میلیاد تومان از ارزش دارایی های شهروندان منطقه ۱۰ پایتخت در قبال ارائه زباله خشک به شهرداری این منطقه بیمه شده است.

فرشید اسحاقی مدیر روابط عمومی منطقه ۱۰شهرداری تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: در یکی از غرفه های سه گانه شهرداری منطقه ۱۰ این نمایشگاه هم با محوریت توجه به محیط زیست در قبال دریافت زباله خدمات بیمه ای به شهروندان عرضه خواهد شد.

وی در خصوص نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران گفت: در این نمایشگاه با ۳ غرفه شرکت کرده ایم که شامل :غرفه اول عرضه توانمندیهای علمی پژوهشی و تبلیغاتی با تم موزه حیات وحش هفت چنار قدیمی ترین و بزرگتذین موزه حیات وحش ایران، غرفه شماره دو آستان مقدس امامزاده معصوم (ع) با بهره گیری از فناوری های ارتباطی روز و تور مجازی ۳۶۰ درجه ای امامزاده  و غرفه شماره ۳ هم ارائه خدمات شهری به شهروندان محوریت توجه به محیط زیست است که در قبال دریافت زباله خدمات بیمه ای به شهروندان عرضه خواهد شد.

اسحاقی گفت : ارایه طرح ها ، ایده ها و چشم انداز تا پایان سال ۱۴۰۱ شامل نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۰ به عنوان فرسوده ترین و متراکم ترین منطقه تهران از دیگر بخش های غرفه شهرداری منطقه ۱۰ در نمایشگاه است.

وی همچنین از تغییر کاربری محور خیابان قزوین و طرح هوشمندسازی آبیاری فضای سبز برای اولین بار در منطقه ۱۰ تهران خبر داد.

منبع خبر