تامین سرانه مذهبی در شهرک عقاب/ایجاد محور سلامت در یک کیلومتری بلوار شهیدان وفایی

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه مشکلات گوناگونی در شهرک عقاب به واسطه بزرگراه های شهید فهمیده و آزادگان وجود دارد، گفت: مدیریت شهری در نظر دارد با هم افزایی و هم فکری معتمدین محلی این مشکلات را برطرف کند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار با نمازگزاران مسجد پیامبراعظم […]

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه مشکلات گوناگونی در شهرک عقاب به واسطه بزرگراه های شهید فهمیده و آزادگان وجود دارد، گفت: مدیریت شهری در نظر دارد با هم افزایی و هم فکری معتمدین محلی این مشکلات را برطرف کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار با نمازگزاران مسجد پیامبراعظم (ص) شهرک عقاب اظهار داشت: برخی از کم کاری ها در توسعه این محله به دلیل عدم توجه به تمام نیازهای خدماتی محله بوده است، با این وجود مدیریت شهری تلاش ویژه ای را برای رفاه این مشکلات انجام خواهد داد.

وی افزود: متاسفانه سرانه های ۷ گانه آن طور که باید در این محله وجود ندارد، یکی از این سرانه ها موضوع احداث مسجد و محیط مذهبی است که با یک هم افزایی و هم فکری می توان زمین اهدای شهرداری منطقه برای این سرانه به همت خیران و مردم فراهم شود.

شهردار منطقه به موضوع حمل و نقل عمومی در این محله نیز اشاره کرد و گفت: این محله در همجواری بزرگراه شهید فهمیده و بزرگراه آزادگان قرار گرفته است و جمعیتی قابل توجه در این محله سکونت ندارند که برای حمل و نقل عمومی به صرفه باشد؛ با این وجود معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در نظر دارد خط جدیدی را در این منطقه احداث کند که خدمات رسانی به شهروندان این شهرک نیز صورت گیرد.

محمدی در پاسخ به درخواست تعدادی از نمازگزاران این مسجد در خصوص ساماندهی محوطه میانی بلوار شهیدان وفایی اظهار کرد: طرح ساماندهی و بازپیرایی فضای سبز میانی این بلوار یک کیلومتری در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه قرار دارد و در حال حاضر فعالیت عمرانی در حال اجرا است، اما با یک کار کارشناسی شده می توان محور سلامت در محوطه میانی بلوار ایجاد کرد که این موضوع در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار خواهد گرفت.

منبع خبر