تاکسیرانان اصفهان برای واکسیناسیون به ورزشگاه گل نرگس مراجعه کنند

شهرداران آنلاین/سید رضا جعفریان فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان اخیراً با کمک مرکز بهداشت استان هفت مرکز تجمیعی واکسیناسیون را برای عموم مردم در شهر اصفهان راه‌اندازی کرده است. وی افزود: مجموعه نمایشگاهی پل شهرستان، مصلی نمازجمعه در خیابان آب ۲۵۰، ورزشگاه کوثر در ملک شهر، ورزشگاه پل نرجس در پل […]

شهرداران آنلاین/سید رضا جعفریان فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان اخیراً با کمک مرکز بهداشت استان هفت مرکز تجمیعی واکسیناسیون را برای عموم مردم در شهر اصفهان راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: مجموعه نمایشگاهی پل شهرستان، مصلی نمازجمعه در خیابان آب ۲۵۰، ورزشگاه کوثر در ملک شهر، ورزشگاه پل نرجس در پل تمدن و دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان و مصلای رهنان با مشارکت سپاه صاحب‌الزمان (عج) و دانشگاه هنر در منطقه ۱۲ از جمله مراکز راه‌اندازی شده است.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از این مراکز، اختصاصی در حوزه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری و پاکبانان است که واکسیناسیون برای این افراد در آن انجام می‌شود، تصریح کرد: این مرکز اخیراً با همت منطقه ۱۰ شهرداری تجهیز و راه‌اندازی شده و از چهار روز گذشته واکسیناسیون عوامل بخش حمل و نقل عمومی و خدمات شهری شهرداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: حدود ۲۵ هزار نفر راننده ناوگان حمل و نقل عمومی  اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو داریم که برای مصونیت رانندگان و راهبران از ابتلای ویروس کرونا در مرکز تجمیعی واکسیناسیون آنها انجام می‌شود.

جعفریان‌فر گفت: از همه رانندگان حمل و نقل عمومی تاکسی‌های پلاک ت یا زرد، سرویس مدارس و  آژانس و اینترنتی درخواست می‌شود با همراه داشتن کارت شهری معتبر خود جهت انجام واکسیناسیون به مرکز تجمیعی واکسیناسیون ورزشگاه گل نرگس واقع در پل تمدن مراجعه کنند.