تاکید شهردار مشهدمقدس بر افزایش فضای ویژه برای جانبازان، معلولان و بانوان در سطح شهر

جمعی از مدیران اجرایی استان خراسان رضوی شامگاه پنج‌شنبه یک اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور در تالار ولایت حرم امام رضا(علیه‌السلام) با حجت‌السلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند. سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهدمقدس گفت: از آستان قدس رضوی به جهت همکاری با شهرداری در جهت اجرای پروژه‌های شهری تقدیر و از […]

جمعی از مدیران اجرایی استان خراسان رضوی شامگاه پنج‌شنبه یک اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور در تالار ولایت حرم امام رضا(علیه‌السلام) با حجت‌السلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهدمقدس گفت: از آستان قدس رضوی به جهت همکاری با شهرداری در جهت اجرای پروژه‌های شهری تقدیر و از عنایت تولیت آستان قدس رضوی برای کمک به بازگشایی بولوار بصیرت شهرک شهید رجایی که پس از ۲۳ سال انجام شد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام، توسعه حمل‌ونقل عمومی، اجرای سریع عملیات احداث خطوط مترو، رویکرد ویژه در خصوص اختصاص امکانات فرهنگی و اجتماعی در مقوله بانوان، فراهم آوردن فضاهای ویژه برای جانبازان و معلولین در حوزه خدمات شهری، افزایش پارک‎‌های محلات، افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی، توجه به تنظیف و روشنایی شهری و غیره ازجمله برنامه‌های شهرداری می باشد که با قوت در دست انجام است.

منبع خبر