تاکید معاون شهرسازی شهرداری بر اجرای صحیح مصوبه صدور پروانه دو مرحله ای ساختمان

شهرداران آنلاین/ به گزارش سایت شهرداری اهواز، علیرضا مرغایی زاده در ابتدای این جلسه اظهار کرد: فرآیند صدور پروانه ساختمان عملاً در برخی موارد مشکلاتی را در پی داشت که باعث گلایه سازندگان مسکن می شد. وی افزود: با دستور شهردار اهواز، آسیب شناسی این مشکلات به تهیه لایحه صدور پروانه ای دو مرحله ای انجامید […]

شهرداران آنلاین/ به گزارش سایت شهرداری اهواز، علیرضا مرغایی زاده در ابتدای این جلسه اظهار کرد: فرآیند صدور پروانه ساختمان عملاً در برخی موارد مشکلاتی را در پی داشت که باعث گلایه سازندگان مسکن می شد.
وی افزود: با دستور شهردار اهواز، آسیب شناسی این مشکلات به تهیه لایحه صدور پروانه ای دو مرحله ای انجامید که خوشبختانه با همکاری شورای اسلامی شهر این لایحه تصویب و پس از تایید فرمانداری شهرستان اهواز به مناطق هشتگانه ابلاغ شده است.
معاون شهردار اهواز با اشاره به ضرورت حسن اجرای این مصوبه در مناطق گفت: یکی از اهداف اصلی این مصوبه تسریع در پاسخگویی به شهروندان است. از این رو لازم است کلیه همکاران در رده های مختلف نسبت به مصوبه جدید پروانه دومرحله ای توجیه شوند.
مرغایی زاده در ادامه تکریم ارباب رجوع را یکی از اولویت های اصلی کار خود اعلام کرد: حوزه شهرسازی یکی از نهادهای مهم شهرداری است که مستقیماً با شهروندان در ارتباط است و بر میزان رضایتمندی مردم از شهرداری تاثیر دارد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز ضمن تشکر از زحمات همکاران تصریح کرد: هیچ دلیلی برای عدم پاسخگویی سریع و صحیح به شهروندان عزیز وجود ندارد و همه ما باید متعهد به تکریم ارباب رجوع باشیم.
وی به اشاره به جلسات منظم با معاونین شهرسازی مناطق خاطرنشان کرد: در مدت کوتاهی که این مسئولیت را برعهده دارم تلاش کردیم هر هفته این جلسات منظم را تشکیل دهیم و هدف از آن، ایجاد هماهنگی و همگرایی بیشتر بین مجموعه شهرسازی در سطح مناطق هشتگانه است.
گفتنی است در این جلسه معاونین شهرسازی و معماری مناطق به بیان مشکلات و موضوعات خود پرداختند که پس از بحث و گفتگو تصمیمات لازم اتخاذ شد.