تبریک شهردار قم به رئیس جمهور منتخب

شهرداران آنلاین/به گزارش شهرنیوز، در پی اعلام منتخب سیردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهردار قم در پیامی موفقیت حضرت آیت الله رئیسی در کسب اعتماد مردم شریف ایران اسلامی را تبریک گفته و برای ایشان آروزی توفیق نمود. متن پیام تبریک شهردار قم به شرح ذیل است: بسمه‌تعالی حضور ارزشمند حضرت آیت‌الله رئیسی دامت برکاته […]

شهرداران آنلاین/به گزارش شهرنیوز، در پی اعلام منتخب سیردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهردار قم در پیامی موفقیت حضرت آیت الله رئیسی در کسب اعتماد مردم شریف ایران اسلامی را تبریک گفته و برای ایشان آروزی توفیق نمود.

متن پیام تبریک شهردار قم به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

حضور ارزشمند حضرت آیت‌الله رئیسی دامت برکاته

با سلام و تحیت ؛

خداوند متعال را شاکریم که در دهه‌ی کرامت به مردم عزیز ایران اسلامی، هدیه‌ای ارزشمند در سایه‌ی  وحدت و همدلی عنایت فرمود  و با حضور حداکثری، جشن انتخابات باشکوه برگزار شد و اقتدار مردم‌سالاری دینی به رخ جهانیان کشیده شد.

سلام و درود بر شهیدانی والامقام همچون حاج قاسم سلیمانی که در زمان حیات پرافتخارشان، فرهنگ مقاومت، امنیت و استقلال و در زمان شهادت سرافرازانه‌شان همدلی و وحدت را نوید بخشیدند.

اینجانب انتخاب شایسته حضرت‌عالی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایران عزیز اسلامی که ثمره اعتماد مردم فهیم و بصیر این دیار ولایتمدار است را تبریک گفته و از جوار بانوی کرامت، موفقیت، سربلندی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای ادام الله ظله الشریف را برایتان در سایه توجهات مولانا حجت ابن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف و عنایات کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام خواستارم.