تجاری‌سازی بخشی از مدارس خوانسار با مشارکت شهرداری، راهکاری برای بازسازی مدارس فرسوده

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار، تجاری‌سازی بخشی از مدرسه در طرح مولدسازی گنجانده و راهکار قانونی برای این موضوع با مشارکت شهرداری خوانسار دیده شده است. مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بازدید از طرح‌های نیمه تمام آموزش […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار، تجاری‌سازی بخشی از مدرسه در طرح مولدسازی گنجانده و راهکار قانونی برای این موضوع با مشارکت شهرداری خوانسار دیده شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بازدید از طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش خوانسار گفت: مدارسی که سند آن به نام دولت باشد و موقوفه، استیجاری یا خیرساز نباشد امکان مولد سازی برای حل مشکلات آن فراهم است.
محمدرضا ابراهیمی افزود: در مولدسازی املاک مازاد به این معنی که آن ملک قابلیت مدرسه‌سازی و یا به هر نحو قابلیت بهره‌برداری نباشد، برای فروش و تأمین اعتبار برای ساخت دیگر طرح‌های نیمه‌تمام استفاده می‌شود.
وی همچنین در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش خوانسار افزود: مهم‌ترین شورا در شهرستان شورای آموزش و پرورش است که با حضور مسئولان، تصمیمات کلیدی برای تعیین فرهنگ و آینده جامعه در آن اتخاذ می‌شود.
شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش، بازدید از کلاس‌های جهادی دبستان آینده سازان، بازدید از طرح‌های در حال ساخت آموزش و پرورش و دیدار با خانواده شهید صبوحی از دیگر برنامه‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان در خوانسار بود.