تجدید میثاق شهردار منطقه ۹ تهران با مقام شامخ شهدا

شهردار جدید منطقه۹ تهران در نخستین ساعات کاری، در گلزارشهدای گمنام بوستان کوکب حضور یافت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا با آرمان های مردان بی ادعای جبهه و جنگ تجدید میثاق کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمد رحیم مرتضوی، در نخستین ساعات آغاز کار خود با حضور در گلزارشهدای […]

شهردار جدید منطقه۹ تهران در نخستین ساعات کاری، در گلزارشهدای گمنام بوستان کوکب حضور یافت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا با آرمان های مردان بی ادعای جبهه و جنگ تجدید میثاق کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمد رحیم مرتضوی، در نخستین ساعات آغاز کار خود با حضور در گلزارشهدای گمنام بوستان کوکب، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، با قرائت فاتحه یاد و نام امام راحل(ره) و همه شهدا و ایثارگران را گرامی داشت.
وی بر سر مزار شهدای گمنام منطقه خود را خدمتگزار شهروندان دانست، و اظهار کرد: اینک که توفیق خدمت به شهروندان شریف منطقه ۹ را پیدا کرده ام، از محضر شهدا، خانواده معزز ایشان و ایثارگران کسب اجازه کرده، و امید دارم با عنایت خداوند و همت و تلاش همه جانبه مدیران شهری و پرسنل منطقه بتوانم امانت دار خوبی در مجموعه شهرداری تهران به منظور ارائه خدمت بی منت و صادقانه به شهر و شهروندان باشم.
مرتضوی با بیان اینکه سربلندی، عزت و اقتدار امروز کشور مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شهدا است، متذکر شد: در این مکان مقدس با پروردگار خود عهد می بندم که خدمتگزاری صدیق برای مردم باشم و تمام توان و تخصص و ظرفیت های موجود را در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان بکار گیرم.

منبع خبر