تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل عمومی در بندرعباس

در مراسمی از تلاشگران عرصه حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس تجلیل شد. شهردار بندرعباس در این مراسم با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر همه تلاش خود را برای رفع کاستی های موجود در حوزه حمل و نقل بکار می گیرد، گفت: در سایه تعامل سازنده اعضای شورای اسلامی در دوره ششم و مجموعه شهرداری اتفاقات خوبی […]

در مراسمی از تلاشگران عرصه حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس تجلیل شد.
شهردار بندرعباس در این مراسم با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر همه تلاش خود را برای رفع کاستی های موجود در حوزه حمل و نقل بکار می گیرد، گفت: در سایه تعامل سازنده اعضای شورای اسلامی در دوره ششم و مجموعه شهرداری اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف بویژه حمل و نقل رقم خورده است.
مهدینوبانی گفت: با حمایت های اعضای شورای شهر ۲۴ اتوبوس جدید خریداری شده است و به ناوگان اتوبوسرانی شهر بندرعباس اضافه می شود و در حال حاضر ۲ دستگاه اتوبوس تحویل و درحال استفاده است.
او گفت: ۵۰ دستگاه ون نیز برای توسعه ناوگان حمل و نقل شهر بندرعباس خریداری شده که تا پایان امسال به ناوگان افزوده می شود.
شهردار بندرعباس گفت: به دنبال این هستیم که مشکلات ایستگاه های اتوبوس تا پایان امسال رفع شود.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در حوزه حمل و نقل برای کاهش تصادفات و ترافیک برون شهری و درون شهری اتفاقات خوبی انجام شده است.
منصور آرامی گفت: شهر بندرعباس به لحاظ اقتصادی، جغرافیایی، گردشگری و فرهنگی رو به توسعه و پیشرفت است، ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش کنیم.
فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس هم گفت: در شورای ششم و شهرداری بندرعباس نگاه ویژه ای به توسعه حمل و نقل شده است و اعضای شورای شهر یکی از مهمترین کار های خود را موضوع حمل و نقل در راستای خدمت رسانی به مردم شهر بندرعباس قرار داده اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان هم گفت: با کمک مجموعه شهرداری و با نصب دوربین تخلفات به دنبال شهر هوشمند هستیم.
سرهنگ مجید صالح پور گفت: ۱۷۰ دوربین در سطح شهر بندرعباس نصب شده است که با هوشمند سازی در نیمه اول سال، شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در شهر بندرعباس بودیم.

منبع خبر