تخفیف ۵۰ درصدی هزینه صدور پروانه ساختمانی در بافت قدیم قشم

شهردار قشم از تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت قدیم قشم در راستای نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده خبر داد. میرداد میردادی، (۲۵ اسفندماه) در آیین گرامیداشت روز شهردار در قشم، اظهار کرد: در راستای نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده قشم، تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در این مناطق در نظر گرفته […]

شهردار قشم از تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت قدیم قشم در راستای نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده خبر داد.

میرداد میردادی، (۲۵ اسفندماه) در آیین گرامیداشت روز شهردار در قشم، اظهار کرد: در راستای نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده قشم، تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در این مناطق در نظر گرفته شده است. افرادی که شرایط پرداخت نقدی ندارند می‌توانند این مبلغ را تقسیط و در مراحل متفاوت پرداخت کنند.

شهردار قشم با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری قشم مبنی بر واگذاری برخی امور بافت قدیم به شهرداری، بیان کرد: هم‌اکنون فرصت مناسبی است تا همشهریان از خدمات و تخفیف‌های شهرداری بهره‌مند شوند.

میردادی خاطرنشان کرد: محله‌های شهر قشم رصد و آسیب‌شناسی شده و نیاز به آسفالت سرد و گرم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم محلات شناسایی و در همین راستا برای نخستین بار هزار تن آسفالت سرد جهت بهسازی محلات تهیه شده است.

شهردار قشم همچنین از خرید یک دستگاه لودر به ارزش ۳۵ میلیارد ریال توسط این نهاد برای توسعه پروژه‌های عمرانی و ارائه خدمات بهتر به قشموندان خبر داد.

به گفته شهردار قشم از ابتدای سال جاری تا آبان ماه تنها پانزده میلیارد ریال پروژه عمرانی در قشم انجام شده بود اما از آبان ماه تاکنون بیش از صد میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهر قشم انجام شده است.

منبع خبر