ترسیم چشم‌اندازهای ملی و بین‌المللی برای نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد با اشاره به ارائه موفقیت‌آمیز ظرفیت‌های این شهر در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، گفت: چشم‌انداز ملی و بین‌المللی برای نجف‌آباد در نظر گرفته شده است. به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول امامی در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، با اشاره به حضور پر رنگ نجف‌آباد در این نمایشگاه، اظهار کرد: […]

شهردار نجف‌آباد با اشاره به ارائه موفقیت‌آمیز ظرفیت‌های این شهر در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، گفت: چشم‌انداز ملی و بین‌المللی برای نجف‌آباد در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول امامی در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، با اشاره به حضور پر رنگ نجف‌آباد در این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصتی برای ارائه دستاوردها و ظرفیت‌های نجف‌آباد در حوزه گردشگری، فرهنگی، صنایع‌دستی و سرمایه‌گذاری در این عرصه است. غرفه نجف‌آباد به دلیل پشتوانه ظرفیت‌هایی که این شهر دارد و برنامه‌ریزی‌هایی که برای نمایشگاه انجام شد، از غرفه‌های پویا و فعال بود.

وی با اشاره به حضور مدیران شهرهای مختلف کشور، استان اصفهان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در غرفه شهر نجف‌آباد، افزود: با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور در غرفه نجف‌آباد از کتاب «کبوتر خانه» که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد تهیه و منتشر شده است، رونمایی شد.

شهردار نجف‌آباد با اشاره به دیدگاه ویژه وزیر کشور نسبت به ظرفیت‌های نجف‌آباد در عرصه فرهنگی و گردشگری، اضافه کرد: در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نجف‌آباد به وزیر کشور و سایر مسئولان معرفی شد؛ با توجه به قابلیت‌های نجف‌آباد باید استفاده کامل و هوشمندانه از ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تبیین جریان شهر نجف‌آباد و چشم‌اندازهایی که در این راستا طراحی و تدبیر شده، برای مسئولان و نمایندگان مجلس جذابیت داشت و موجب باز شدن افق‌های جدیدی از تعاملات میان مدیریت شهری نجف‌آباد با دیگر شهرهای استان، کشور و دستگاه‌های حاکمیتی و دولت شده است.

امامی درخصوص لزوم گسترش تعاملات مدیریت شهری نجف‌آباد در راستای افق‌های ترسیم شده در جریان این شهر، تصریح کرد: حوزه‌های گردشگری، فرهنگی، هنری و علمی نجف‌آباد ظرفیت بسیار خوبی را برای تعامل در سطح ملی و بین‌المللی برای این شهر فراهم می‌کند و لازم است اقدامات جدی در این عرصه طراحی و اجرایی شود.

منبع خبر