تشریح اقدامات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز در دهه کرامت

شهرداران آنلاین/به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس آن سازمان با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه (علیهاالسلام)، اظهار داشت: علیرغم آن که به علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های سازمان در این دهه متوقف شد، با این حال […]

شهرداران آنلاین/به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس آن سازمان با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه (علیهاالسلام)، اظهار داشت: علیرغم آن که به علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های سازمان در این دهه متوقف شد، با این حال بسترسازی مناسبی جهت استفاده از ظرفیت های موجود صورت گرفت.
وی در این خصوص ادامه داد: از جمله اقدامات سازمان در این دهه، رسیدگی به درخواست های مکرر گروه های خودجوش جهادی و مردمی با موضوع استفاده از فضای آرامستان به ویژه قطعه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم بود که با نوجه به حساسیت ها و هشدارهای موجود ارشادات و هدایت های لازم در این زمینه به خوبی انجام شد.
وی اقدام بعید سازمان را فضاسازی مرتبط با دهه کرامت اعلام و افزود: در این زمینه بنرهایی با در راستای تبریک و تهنیت دهه کرامت در ورودی سازمان نصب شد که به لحاظ جلوه بصری موثر واقع گردید.
خنافره به موضوع حضور خدام حرم رضوی اشاره و توضیح داد: در دهه کرامت سازمان آرامستان ها میزبان جمعی از خدام حرم رضوی بود که با حضور در گلزار شهدا، با آرامان های بلند شهیدان تجدید بیعت کردند. هم چنین خانواده های معظم شهدا اقدام سازمان را در دعوت از خدام حرم رضوی اقدامی پسندیده و حائز اهمیت دانستند.
رئیس سازمان آرامستان ها عنوان داشت: با توجه به اهمیت دهه کرامت و حضور خانواده ها و زائرین تمامی ایام دهه بازدیدهای سرزده و مکرری از سوی اینجانب در آرامستان های قدیم، باغ فردوس و بهشت آباد در ساعات مختلف صورت گرفت تا با بررسی آخرین وضعیت و رفع اشکالات و ایرادات احتمالی، زمینه ی رضایت هرچه بیشتر خانواده ها فراهم آید.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوار هستیم خانواده ها از دهه کرامت بهره معنوی لازم را کسب نموده و از خدمتگزاران و خادمین خود در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز رضایت خاطر داشته باشند.