تصاویر هنری روی تنه خشکیده درختان منطقه دو تهران

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به استفاده از تنه خشک درختان برای خلق آثار هنری گفت: با بهره‌مندی از ذوق هنری هنرمندان، درختان بی‌جان منطقه احیا و به اثر هنری تبدیل شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، عبدالرضا نجاریان با اشاره به اجرای طرح های سه […]

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به استفاده از تنه خشک درختان برای خلق آثار هنری گفت: با بهره‌مندی از ذوق هنری هنرمندان، درختان بی‌جان منطقه احیا و به اثر هنری تبدیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، عبدالرضا نجاریان با اشاره به اجرای طرح های سه بعدی در معابر و بوستانها گفت: به منظور ارتقای منظر شهری، طرح‌های جدید به شکل سه بعدی در حال اجرا است تا معابر ، بوستانها و محدوده‌های مختلف منطقه جلوه بیشتری داشته باشد.
وی درباره انتخاب درختان در این بخش از منطقه افزود: بوستان شهروند جزء بوستانهای محلی پرتردد منطقه است و برای آنکه به فضای بوستان روح ببخشیم، یک اصله درخت خشکیده این بوستان برای اجرای این طرح انتخاب کرده‌ایم.
نجاریان بابیان اینکه  این طرح در دیگر بوستانهای سطح منطقه نیز اجرا شود، افزود: بدین منظور با هماهنگی اداره فضای سبز، درختان خشکیده  جهت اجرای طرح شناسایی می شود.

منبع خبر