تصمیمات سازمان باید با مشورت شهرداران اتخاذ شود

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در دیدار با شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر های فریدونشهر و برف انبار گفت: اعتقاد داریم تصمیماتی که در سازمان گرفته می شود باید با مشورت شهرداران به عنوان سهام داران اصلی اتخاذ شود و رویکرد سازمان به سمت متولیان خود گرایش پیدا کند. رسول جهانگیری ضمن […]

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در دیدار با شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر های فریدونشهر و برف انبار گفت: اعتقاد داریم تصمیماتی که در سازمان گرفته می شود باید با مشورت شهرداران به عنوان سهام داران اصلی اتخاذ شود و رویکرد سازمان به سمت متولیان خود گرایش پیدا کند.
رسول جهانگیری ضمن تقدیر از تشکیل جلسه و هماهنگی آن گزارشی از فعالیت های سازمان در خصوص اقدامات انجام شده ارائه داد و در خصوص چشم انداز روشن سازمان توضیحاتی بیان کرد.
وی بر ضرورت همکاری دوجانبه بین سازمان و شهرداری ها تاکید کرد و گفت تلاش داریم تا همگام با شهرداری ها ی استان خدمات رسانی بیشتری به مردم شریف استان داشته باشیم.
جهانگیری باتشریح ظرفیت ها و پتانسیل های سازمان همیاری آمادگی این سازمان را در خصوص همکاری درحوزه های بازرگانی، فناوری اطلاعات، مشاوره حقوقی و …. اعلام نمود.
در ادامه این جلسه، شهردار فریدونشهر ضمن تقدیر از مدیر عامل سازمان به جهت سفر های دوره ای در شهرستان ها گفت: نگاه ویژه و مثبت مهندس جهانگیری نسبت به شهرهای کم برخوردار ستودنی است.
باتوانی با اشاره به نیازها و درخواست های شهرداری فریدون شهر در خصوص همکاری و تعامل بیشتری با سازمان همیاری اعلام آمادگی کرد.