تصویب مشارکت شهرداری اصفهان در ایجاد یک مجموعه فرهنگی و مذهبی در سپاهان شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از صدوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: تفاهم‌نامه مشارکت در ایجاد یک مجموعه فرهنگی مذهبی در سپاهان شهر بررسی شد که با توضیحات مطرح شده این لایحه به تصویب رسید. وی ادامه داد: امروز همچنین مجوز برگزاری مناقصه واگذاری حجمی خدمات حفاظت فیزیکی […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از صدوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: تفاهم‌نامه مشارکت در ایجاد یک مجموعه فرهنگی مذهبی در سپاهان شهر بررسی شد که با توضیحات مطرح شده این لایحه به تصویب رسید.
وی ادامه داد: امروز همچنین مجوز برگزاری مناقصه واگذاری حجمی خدمات حفاظت فیزیکی ساختمان‌های شهرداری به صورت مناقصه محدود به تصویب رسید.

علی صالحی بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل بررسی تفریق بودجه هستیم، موضوع بررسی گزارش حسابرس، صورت‌های مالی و گزارش بازرس قانونی سازمان‌های شهرداری برای سال ۱۴۰۱ را داشتیم که جزو رسالت‌های مهم نظارت شورا است؛ در مجموع عملکرد رو به رشدی را نسبت به حسابرسی سازمان‌ها داشتیم.

وی افزود: در این جلسه گزارش‌های حسابرس، صورت‌های مالی و گزارش بازرس قانونی مربوط به سازمان‌های نوسازی و بهسازی، عمران، زیباسازی، آتش نشانی، آرامستان‌ها، مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و حمل و نقل بار بررسی شد. این گزارش‌ها بعد از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و اقتصادی، امروز برای سومین بار در صحن علنی شورا مطرح شد و در نهایت با مسیر طی شده همه این گزارش‌ها به تصویب رسید.

صالحی اظهار کرد: در خصوص سازمان زیباسازی مقرر شد گزارش لازم بعد از یک هفته و بررسی در کمیسیون اقتصادی، مجدد به صحن بیاید.