تعداد اتوبوس‌های اراک به ۱۲۸ دستگاه خواهد رسید

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت نامناسب ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس های شهر اراک اظهار کرد: شهر اراک در بهترین حالت نیازمند ۲۰۰ اتوبوس است که با تصویب شورای شهر درصدد بهینه سازی، بروز رسانی و ارتقای ناوگان هستیم. وی گفت: طبق مصوبه شورای شهر، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار […]

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت نامناسب ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس های شهر اراک اظهار کرد: شهر اراک در بهترین حالت نیازمند ۲۰۰ اتوبوس است که با تصویب شورای شهر درصدد بهینه سازی، بروز رسانی و ارتقای ناوگان هستیم.

وی گفت: طبق مصوبه شورای شهر، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع درآمدی شهرداری به همراه ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای خرید اتوبوس اختصاص می‌یابد.

کریمی با بیان اینکه اخیرا قرارداد خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس و ۱۵ دستگاه میدل باس نهایی شده است، افزود: برای سال آتی نیز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است تا بتوانیم ناوگان را به سرعت بروزرسانی کنیم.

شهردار اراک بیان کرد: در حال حاضر ۸۳ دستگاه اتوبوس در این شهر فعال است که با اضافه شدن ۴۵ دستگاه جدید وضعیت قدری بهبود می‌یابد، عملیات تعمیر و بازسازی اتوبوس های قدیمی نیز در حال انجام است که با تعمیر مناسب وارد ناوگان می شوند.

منبع خبر