تعداد ۶۹۸مورد اخطاریه به اماکن تجاری، مجتمع های مسکونی و بلند مرتبه صادرشد

شهرداران آنلاین/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: طی سال گذشته، تعداد ۶۹۸مورد اخطاریه به اماکن تجاری ، مجتمع های مسکونی و بلند مرتبه صادرشد. به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی با تاکید بر اینکه پیشگیری رکن اساسی در قبل از مواجه با حریق و حوادث […]

شهرداران آنلاین/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: طی سال گذشته، تعداد ۶۹۸مورد اخطاریه به اماکن تجاری ، مجتمع های مسکونی و بلند مرتبه صادرشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی با تاکید بر اینکه پیشگیری رکن اساسی در قبل از مواجه با حریق و حوادث احتمالی است، بیان کرد:  توجه و اهمیت به موضوعات مرتبط با ایمنی و پیشگیری از حریق بسیار مهم بوده و لازم است اقشار مختلف جامعه نسبت به رعایت این اصول و اهمیت به مقوله پیشگیری قبل از مواجه با حوادث احتمالی حساسیت و دقت کافی را داشته باشند.
وی با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه، عنوان کرد: در راستای ارتقاء سطح ایمنی شهروندان و کنترل وضعیت آن در شهر با حضور کارشناسان مجرب و متخصص به صورت مستمر اقدام به بازدید  و نسبت به صدور دستور العمل ایمنی اقدام می شود.
رییس سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه عنوان کرد:  طی سال گذشته،  تعداد پرونده های بازدید پایان کار به تعداد ۲۶۳ مورد و  و تعداد ۵۲ مورد بازدید مشاوره ای از اماکن تجاری و مسکونی توسط کارشناسان اداره پیشگیری انجام گرفته است .