تعمیر و بازسازی سطل های زباله با صرفه جویی دو میلیارد ریالی در شهر دوراهک

شهرداری دوراهک در راستای حفظ و جلب رضایت و رفاه بیشتر شهروندان نسبت به تعمیر و بازسازی سطل های زباله مکانیزه در دوراهک اقدام نمود . به گزارش روابط عمومی شهرداری دوراهک: شهردار دوراهک ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه ضیافت الهی افزود : تعمیر و تعویض سطلهای مخزنی واقع در محله های […]

شهرداری دوراهک در راستای حفظ و جلب رضایت و رفاه بیشتر شهروندان نسبت به تعمیر و بازسازی سطل های زباله مکانیزه در دوراهک اقدام نمود .

به گزارش روابط عمومی شهرداری دوراهکشهردار دوراهک ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه ضیافت الهی افزود :

تعمیر و تعویض سطلهای مخزنی واقع در محله های مختلف شهر از جمله : شهرک جوان ، شهرک امام خمینی (ره) همچنین اسلام آباد ، وحدت آباد و محله های پایین دوراهک با هدف صرفه جویی در هزینه های خرید سطل های جایگزین صورت گرفته است و جمعاً مبلغ دو میلیارد ریال در هزینه های مربوط به خرید و حمل سطلهای جدید صرفه جویی شده است  .

حسین محمدی شهرداردوراهک از شهروندان تقاضا کرد : با توجه به شروع فصل گرما و وجود شیرابه در پسماند خانگی مانند مواد غذایی ، سیزیجات و غیره که شدیداً به سطلهای مخزنی موجود آسیب وارد می نماید ، از شهروندان گرامی خواهشمند است از تخلیه زباله تر ، فله ای و بسته بندی نشده بدون رطوبت گیری در این سطلها جداً خودداری نمایند .

ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت ، همراهی و همدلی شهروندان در ارائه بهتر خدمات مختلف توسط شهرداری همه با هم گامی بلند به سوی عمران و آبادانی شهر برداریم و بیش از پیش شاهد به ثمر نشستن تلاشهای مدیریت امور شهری باشیم .

منبع خبر