تعویض تابلوهای ترافیکی فرسوده منطقه۱۷ تهران

معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۷ تهران با مشارکت نواحی سه‌گانه اقدام به شناسایی و تعویض تابلوهای فرسوده معابر کرد. این اقدام به دلیل تأثیر تابلوهای ترافیکی در رفتار رانندگان و شهروندان انجام شده و مسئولان اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۷ با مشارکت نواحی، تابلوهای فرسوده و شب‌رنگ‌هایی که خاصیت بازتابی خود را از […]

معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۷ تهران با مشارکت نواحی سه‌گانه اقدام به شناسایی و تعویض تابلوهای فرسوده معابر کرد.

این اقدام به دلیل تأثیر تابلوهای ترافیکی در رفتار رانندگان و شهروندان انجام شده و مسئولان اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۷ با مشارکت نواحی، تابلوهای فرسوده و شب‌رنگ‌هایی که خاصیت بازتابی خود را از دست داده‌ بودند، شناسایی و تعویض کرد.

تعویض تابلوهای ترافیکی فرسوده منطقه۱۷

 تصمیم‌گیری سریع و صحیح در رانندگی، یکی از دلایل اصلی کاهش تصادف‌ها در سطح معابر است. به همین دلیل، بررسی علائم عمودی از فعالیت‌هایی است که در زمره فعالیت‌های همیشگی کارشناسان معاونت ترافیک و نواحی شهرداری قرار دارد.

در این طرح، علائم و تابلوهایی که نیاز به استانداردسازی یا تعویض دارند، شناسایی و فعالیت‌های لازم برای مناسب‌سازی آنها انجام می‌شود.

به گفته مسئولان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۷، قرار است تا پایان سال‌ جاری تمامی تابلوهای هشداردهنده و ترافیکی بزرگراه‌ها و خیابان‌ها رفع نقص شود.

منبع خبر