تغییر شعار شهرداری منطقه ۲۱ تهران از صنعت و سکونت به دیار پیشرفت و نوآوری

با توجه به نامگداری سال ۱۴۰۱ وتاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از دانش بنیانها و در راستای تدبیر شهردار محترم منطقه شعار منطقه ۲۱ تهران از صنعت و سکونت به دیار پیشرفت و نوآوری تغییرنام یافت. محمدرضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران […]

با توجه به نامگداری سال ۱۴۰۱ وتاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از دانش بنیانها و در راستای تدبیر شهردار محترم منطقه شعار منطقه ۲۱ تهران از صنعت و سکونت به دیار پیشرفت و نوآوری تغییرنام یافت.

محمدرضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: در راستای شعار سال قرار است اولین مرکز ارتباط صنعت و دانشگاه را در قالب یک کارخانه نوآورانه داشته باشیم و ارتباط صنعت و دانشگاه را شکل بدهیم .

وی گفت: ۲۷ درصد  از منطقه ۲۱ به واحد های مسکونی و بقیه آن به کارخانجات صنعتی با برندهای معروف کشور اختصاص دارد.

 مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ در باره نمایشگاه  گفت: برای معرفی دستاوردهای شهرداری منطقه ۲۱ به جای استفاده از بنر ، کاغذ و سایر مواد مصرفی به شعار شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک پایبند ماندیم و به جای بروشور کاغذی با ارائه اپلیکیشن تلفن همراه مطالب خود را به شهروندان بازدیدکننده منتقل کردیم. ضمن اینکه معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۲۱ با حضور در غرفه نمایشگاه به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دادند.

منبع خبر