تقدیر از تاکسیرانان برتر اصفهان در جشن پلاک زردها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در جشن پلاک زردها که برنامه متنوع فرهنگی برای خانواده تاکسیرانان است هر شب از تعدادی تاکسیران برتر تقدیر می‌شود. محمد پرورش اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه و نشاط در بین رانندگان ناوگان تاکسیرانی و با هدف تکریم شغل تاکسیرانی، جشنی به مدت چهار […]

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در جشن پلاک زردها که برنامه متنوع فرهنگی برای خانواده تاکسیرانان است هر شب از تعدادی تاکسیران برتر تقدیر می‌شود.

محمد پرورش اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه و نشاط در بین رانندگان ناوگان تاکسیرانی و با هدف تکریم شغل تاکسیرانی، جشنی به مدت چهار شب از دهم تا سیزدهم تیرماه با حضور بیش ۱۰ هزار نفر از تاکسیرانان و خانواده آنها در حال برگزاری است و هر شب تعدادی از تاکسیرانان برتر تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه شب گذشته از تاکسیران برتر شهر اصفهان که دو فرزند حافظ قرآن و نهج البلاغه داشت، تقدیر به‌عمل آمد، افزود: فرزند کوچک این تاکسیران «ثنا نظری» شش ساله است که در سن سه سالگی حافظ کل قرآن شد و در حال حاضر حافظ قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه است و کم سن‌ترین حافظ قرآن کشور است و توانایی خواندن قرآن کریم به زبان انگلیسی و ترکی استانبولی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: فرزند دوم این تاکسیران «حدیث نظری» نام دارد که با وجود ۱۴ سال سن، حافظ قرآن کل قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است و دارای مدرک لیسانس از سازمان تبلیغات اسلامی و مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه اصفهان در رشته علوم قرآنی است و کم‌سن ترین کارشناس ارشد کل کشور به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: دومین تاکسیران برتر «عبدالرسول ربانی» مربی و پیشکسوت رشته رزمی جودو و سومین تاکسیران «شهرام نصر» است که با ابتکار عمل اقدام به انجام فعالیت فرهنگی کرده است و در تاکسی خود شرایط را برای خواندن کتاب و پذیرایی از مسافران با آب و چای را فراهم کرده است.

منبع خبر