تقویت زیرساخت صنعت حمل‌ونقل عمومی در دستور کار وزارت کشور

معاون عمرانی وزیر کشور در پیامی با تبریک روز ملی حمل و نقل عمومی کشور به تمامی تلاشگران جهادی این عرصه، اعلام کرد که وزارت کشور با تمامی ظرفیت به دنبال تقویت زیرساخت صنعت حمل و نقل عمومی کشور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام مهدی جمالی‌نژاد بدین شرح است: تاریخ […]

معاون عمرانی وزیر کشور در پیامی با تبریک روز ملی حمل و نقل عمومی کشور به تمامی تلاشگران جهادی این عرصه، اعلام کرد که وزارت کشور با تمامی ظرفیت به دنبال تقویت زیرساخت صنعت حمل و نقل عمومی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام مهدی جمالی‌نژاد بدین شرح است: تاریخ سرزمین ایران اسلامی مشحون از دلاور مردان شجاعی است که با حضور در میدان خدمت به مردم حماسه آفرینی کرده‌اند.

روز ۲۶ آذرماه یکی از روزهای سرنوشت ساز در کشور است که با دستان توانمند فعالان عرصه خطیر حمل و نقل عمومی کشور شکل گرفت. درست در چنین ایامی بعد از توقف کشتی‌های باری در بنادر جنوبی کشور و نگرانی ها نسبت به تخلیه به موقع مایحتاج عمومی مردم عزیز کشور، رهبر کبیر انقلاب اسلامی در فرمانی تاریخی اعزام ماشین سنگین حمل و نقل عمومی را به بنادر جنوبی صادر و متعاقب این فرمان بسیج عمومی در میان فعالان عرصه حمل و نقل عمومی کشور شکل گرفت.

تصویر اعزام همه جانبه کامیونداران کشور از جای جای این سرزمین به بنادر جنوبی صحنه‌ای زیبا از همدلی ملی و هم افزایی ظرفیت های داخلی برای خدمت گذاری به مردم عزیز کشور خلق کرد.

امروز هم به تاسی از همین ایام مجموعه تلاشگران حوزه حمل و نقل عمومی کشور با تلاش شبانه روزی و روحیه جهادی در خدمت مردم هستند و مجموعه وزارت کشور هم به عنوان دستگاه حاکمیتی و میان دار با تمام امکانات و ظرفیت، به دنبال ارتقای صنعت حمل و نقل عمومی کشور به‌ویژه با راهبردهای خلاقانه و نوآورانه برای آسایش هر چه بیشتر هم وطنان عزیز کشور است.

منبع خبر