تلاش برای تحقق توسعه پایدار در شهر نجف‌آباد

رئیس سازمان جذب سرمایه و مشارکت‌های مردمی شهرداری نجف‌آباد گفت: شهرداری به منظور جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با بررسی و نیازسنجی فرصت‌ها تلاش کرده است تا زمینه را برای توسعه پایدار شهر فراهم کند. جمشید اسماعیلی با بیان اینکه در حوزه گردشگری اقدامات بسیار خوبی توسط شهرداری انجام شده است، اظهار کرد: […]

رئیس سازمان جذب سرمایه و مشارکت‌های مردمی شهرداری نجف‌آباد گفت: شهرداری به منظور جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با بررسی و نیازسنجی فرصت‌ها تلاش کرده است تا زمینه را برای توسعه پایدار شهر فراهم کند.

جمشید اسماعیلی با بیان اینکه در حوزه گردشگری اقدامات بسیار خوبی توسط شهرداری انجام شده است، اظهار کرد: احداث باغ موزه شهر، محور تفریحی گردشگری کوچه باغ زندگی، مرمت و تکمیل خانه تاریخی نوریان به عنوان مجموعه تاریخی‌فرهنگی و شهر کتاب از پروژه‌های شاخص این حوزه است.

وی افزود: شهرداری نجف‌آباد به منظور جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با بررسی و نیازسنجی فرصت‌ها تلاش کرده است تا در راستای رفع مشکلات شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، ضمن اطمینان به سرمایه‌گذاران از فرصت‌های موجود برای ایجاد و احداث مراکز خدماتی رفاهی، تفریحی و گردشگری حداکثر بهره را ببرد و زمینه را برای توسعه پایدار شهر فراهم کند.

رئیس سازمان جذب سرمایه و مشارکت‌های مردمی شهرداری نجف‌آباد با اشاره به فرصت‌های مطلوب سرمایه‌گذاری در این شهر، خاطرنشان کرد: احداث پارکینگ طبقاتی، بازارچه‌های سنتی و صنایع‌دستی، مجتمع‌های تجاری و مراکز فروشگاهی، ساخت هتل، ایجاد و توسعه مراکز بوم‌گردی و گردشگری، تفریحی، احداث مجموعه‌های شهربازی سرپوشیده و روباز، مجتمع‌های خدماتی و درمانی، نمایشگاه و فروشگاه گل و گیاه و ماهیان زینتی از جمله این فرصت‌ها است.

منبع خبر