تلاش شبانه روزی ۲۳۰ نفر برای ساختن نوروزی متفاوت در بافق

سید علی نوروز زاده در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری جشنواره نوروزی آبشار بافق ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آن ها گفت: ۱۳۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم ، شبانه روزی برای برگزاری این جشنواره تلاش کردند. وی از استقبال و مشارکت مردم، مهمان نوازی، رعایت نظم، امنیت و قانون توسط […]

سید علی نوروز زاده در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری جشنواره نوروزی آبشار بافق ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آن ها گفت: ۱۳۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم ، شبانه روزی برای برگزاری این جشنواره تلاش کردند.
وی از استقبال و مشارکت مردم، مهمان نوازی، رعایت نظم، امنیت و قانون توسط آن ها نیز قدردانی کرد.
شهردار بافق نوید اتفاقات خوبی در سال های آتی خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا شهر بافق
در زمینه های بافت تاریخی، باغ ایرانی، مباحث دیپلماسی شهری و ارتباط خوب و سازنده با سایر شهر ها و بلکه کشور ها به عنوان شهر خاص، نمونه و الگو حاضر شود‌.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه بافق پیشنهاد داد: مجموعه نکات ضعف و قوت و حتی پیشنهادات و ایده های صاحبان نظر نیز جمع آوری شود.
همچنین رییس شورای شهر بافق از رضایت ۹۸ درصدی مردم از جشنواره نوروزی خبر داد و گفت: در کنار آن کمتر از ۲ درصد مردم انتقاد داشتند که باید به آن هم توجه کرد است.
علی اصغر رنجبر ضمن درخواست از صاحب نظران و هنرمندان برای همراهی در جشنواره های نوروزی آتی گفت: اولویت با نیروهای توانمند بومی است اما در کنار آن باید از ظرفیت افراد متخصص غیر بافقی نیز استفاده شود.
در پایان مراسم نیز فرماندار بافق ضمن تاکید بر رضایت مسولان استان و مهمانان نوروزی و شهروندان از جشنواره نوروزی شهرداری در تفرجگاه آبشار بافق که جای تقدیر از شهردار و مجموعه همکارانشان دارد بیان داشت: بافق این پتانسیل را دارد تا جایگاه خود را در زمینه گردشگری در استان ارتقا دهد.
محمد علی صمیمی افزود: در حال پیگیری برای ثبت منطقه گردشگری کویر در بافق هستیم و نقطه عطفی در گردشگری این شهرستان ایجاد می شود تا بافق تا در کنار درآمد اقتصادی به اعتلای رشد فرهنگی و توسعه اجتماعی نیز دست پیدا کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: فعالین بخش خصوصی مسائل فرهنگی را مدنظر قرار دهند تا در بستر آینده ای روشن به جذب سرمایه گذار بپردازیم.

منبع خبر