تلاش منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برای شناسایی بازار هدف

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس هدف از حضور در دومین نمایشگاه اوراسیا را شناسایی بازار هدف عنوان کرد و گفت: امیدواریم با جذب سرمایه‌ و هدایت آن در توسعه واحدهای معدنی و صنعتی، زمینه‌ رونق اقتصادی را بیش‌ازپیش فراهم سازیم. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی […]

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس هدف از حضور در دومین نمایشگاه اوراسیا را شناسایی بازار هدف عنوان کرد و گفت: امیدواریم با جذب سرمایه‌ و هدایت آن در توسعه واحدهای معدنی و صنعتی، زمینه‌ رونق اقتصادی را بیش‌ازپیش فراهم سازیم.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، «محمدرضا پیرحسینلو» ضمن اشاره به حضور قدرتمند منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در دومین نمایشگاه اوراسیا، بیان داشت: این نمایشگاه با محوریت نشست توسعه روابط اقتصادی با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، سازمان همکاری شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس در نمایشگاه بین‌المللی تهران از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در حال برگزاری است و ما نیز به سهم خود تلاش داریم تا بازار هدف خود را بهتر و بیشتر از گذشته مورد رصد قرار دهیم.
وی هدف اصلی حضور در این نمایشگاه را جذب سرمایه‌گذار از کشورهای هدف و معرفی زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس عنوان کرد و گفت: فلسفه شکل‌گیری منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس بر همین اساس بوده است که بتواند با جذب سرمایه‌ و هدایت آن در توسعه واحدهای معدنی و صنعتی، به‌ویژه صنایع انرژی‌بر، زمینه‌ رونق اقتصادی را در استان هرمزگان و کشور فراهم سازد که امیدواریم با برداشتن گام‌های علمی سرعت رسیدن به این هدف را افزایش دهیم.
سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پایان خاطرنشان کرد: این رویداد در پی آن است تا با ایجاد رابطه تکمیلی بین شرکت های صنعتی کشور و شرکای خارجی به تقویت این تعاملات کمک کند و زمینه را برای سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی مهیا سازد و ما نیز با اتکا به توانایی‌های خود اطمینان داریم که در صورت تقویت این روابط رونق اقتصادی در کشور افزون خواهد شد.