تمهیدات شهرداری تبریز برای استفاده از شیوه‌های نوین نگهداری زمستانی

شهرداری تبریز به دنبال استفاده از شیوه‌های نوین نگهداری زمستانی شهر، حذف نمک از عملیات زمستانی و استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان است. در راستای جایگزینی نمک غیرخوراکی و استفاده از شیوه‌های نوین نگهداری زمستانی شهر و بهره‌مندی از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان، جلسه‌ای با حضور محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار تبریز، جواد صدیقی معاون محیط […]

شهرداری تبریز به دنبال استفاده از شیوه‌های نوین نگهداری زمستانی شهر، حذف نمک از عملیات زمستانی و استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان است.

در راستای جایگزینی نمک غیرخوراکی و استفاده از شیوه‌های نوین نگهداری زمستانی شهر و بهره‌مندی از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان، جلسه‌ای با حضور محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار تبریز، جواد صدیقی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار، رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و مدیران ستادی و کارشناسان معاونت خدمات شهری برگزار شد.

در این جلسه در راستای دستور شهردار تبریز در خصوص حذف نمک از عملیات زمستانی و شیوه‌های مختلف نوین نگهداری زمستانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استفاده از ظرفیت و دانش شرکت‌های دانش‌بنیان، تقویت ناوگان تجهیزات زمستانی و فرهنگ‌سازی در خصوص رفتار ترافیکی شهروندان در مواقع بارش برف و زمستان از جمله محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

منبع خبر