تمهیدات شهرداری منطقه شش برای مقابله با تجمع آبهای سطحی

سیدرشید شجاعی سرپرست منطقه شش شهرداری اهواز از تعیین راهکارهای مناسب و اجرای تمهیدات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی ها و تجمع آبهای سطحی در معابر منطقه خبر داد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز سید رشید شجاعی با اشاره به اتخاذ راهکار […]

تمهیدات شهرداری منطقه شش برای مقابله با تجمع آبهای سطحی

سیدرشید شجاعی سرپرست منطقه شش شهرداری اهواز از تعیین راهکارهای مناسب و اجرای تمهیدات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی ها و تجمع آبهای سطحی در معابر منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز سید رشید شجاعی با اشاره به اتخاذ راهکار مناسب برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در هنگام بارندگی گفت: برای مقابله با آبگرفتگی معابر و خیابانهای سطح منطقه پیش بینی‌های لازم مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تجهیزات مورد نیاز زمان بارندگی برای انجام عملیات لایروبی طبق برنامه زمان بندی مشخص و جاسازی شد .

وی در ادامه افزود: شهرداری منطقه شش تمهیداتی را برای جلوگیری از تجمع آبها و آبگرفتگی فاضلابها اتخاذ کرد که این تمهیدات شامل: نصب پمپ دیزلی ورتیکال در ایستگاه پمپاژ الهادی، نصب پمپ تقویتی ۶ اینج در ایستگاه میدان انقلاب، لایروبی سپتیک ها، تنظیف حوضچه ها مسیرهای اصلی، سرویس پمپ ها، لایروبی خط ۶۰۰ ازمیدان انقلاب وبلوارشهید هاشمی تا سه راهی حمیدیه ، حفاری ولوله گذاری خط جدید جهت دفع آبها سطحی .

شجاعی در پایان عنوان کرد: در نشست هایی که با معاونین ومسئولین اجرایی منطقه برگزار شد تصمیم براین شد تا کلیه نیروها به حالت آماده باش درآیند تا با به کار گیری تمام توان خود و راه اندازی امکانات موجود سعی بر جلوگیری از آبگرفتگی معابر و ایجاد اختلال در تردد شهروندان نمایند .