تنها ۱۰ درصد خیابان‌های آبادان استاندارد هستند

حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت: بیشتر خیابان‌های این شهرستان دچار فرسودگی در روکش آسفالت هستند به گونه‌ای که از ۹۰۰ کیلومتر شبکه معابر شهری آبادان تنها ۱۰ درصد از آن از نظر استاندارد نمره قبولی می‌گیرد. او با اشاره به اختصاص ۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری آبادان گفت: این میزان تنها برای آسفالت کشی ۱۵ خیابان […]

حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت: بیشتر خیابان‌های این شهرستان دچار فرسودگی در روکش آسفالت هستند به گونه‌ای که از ۹۰۰ کیلومتر شبکه معابر شهری آبادان تنها ۱۰ درصد از آن از نظر استاندارد نمره قبولی می‌گیرد.

او با اشاره به اختصاص ۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری آبادان گفت: این میزان تنها برای آسفالت کشی ۱۵ خیابان کافی است و نمیتواند پاسخگوی فرسودگی همه معابر آبادان باشد.

حمیدپور با تاکید بر نیاز جدی تجهیزات سازمان عمران شهرداری آبادان نوسازی به علت فرسودگی گفت: اصلاح معابر آبادان به ۱ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار آبادان اعتبار مورد نیاز برای اجرای استاندارد پروژه عمرانی آسفالت کشی در هر کیلومتر را ۲ میلیارد تومان اعلام کرد که نیازمند پیگیری‌های نمایندگان مردم آبادان در مجلس برای اختصاص این اعتبار است.

این مسئول با اشاره به مشکلات شهری آبادان در زمینه کمبود منابع مالی گفت: برای حل مشکلات این شهرستان باید فراملی عمل کرد، زیرا بودجه سالانه شهرداری جواب‌گوی رفع مشکلات نیست.

منبع خبر