توافق‌نامه همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دانشگاه خوارزمی امضا شد

توافق‌نامه همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دانشگاه خوارزمی با هدف افزایش بهره‌وری در حوزه مدیریت شهری و روستایی در زمینه‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی امضا شد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، به کار گیری ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه خوارزمی برای انجام محور ماموریتی […]

توافق‌نامه همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دانشگاه خوارزمی با هدف افزایش بهره‌وری در حوزه مدیریت شهری و روستایی در زمینه‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، به کار گیری ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه خوارزمی برای انجام محور ماموریتی ابلاغی از جمله: تعریف پروژه های تحصیلات تکمیلی شامل پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری، معرفی اعضای هیات علمی جهت گذراندن دوره‌های فرصت مطالعاتی، استفاده از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی در راستای موضوع مربوطه و برگزاری رویدادهای تخصصی در راستای موضوع مربوطه از جمله تعهدات دانشگاه در راستای این توافق‌نامه است.

سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشورهم به منظور تحقق مفاد این تفاهم نامه، اقدامات لازم را در زمینه های همکاری با دانشگاه در خصوص ارائه اطلاعات و انجام هماهنگی های لازم در راستای انجام ماموریت، پذیرش دوره‌های فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه و صنعت در موضوع مربوطه، ترغیب و تشویق کلیه ادارات و ساختارهای استانی جهت توسعه همکاری ها با دانشگاه در موضوع مربوطه، اولویت دهی و پشتیبانی از انجام پروژه های تحصیلات تکمیلی در راستای طرح، انجام می دهد.

برای انجام اقدامات پیش بینی شده در توافق‌نامه، هسته دانش بنیان متشکل از نمایندگان طرفین و نخبگان مرتبط تشکیل و نسبت به تنظیم برنامه ها و پایش پیشرفت کار اقدام می نمایند.

منبع خبر