تودیع و معارفه مجری تقاطع های غیر همسطح شهید چمران و شهید کجباف

شهرداران آنلاین/به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز ظهر امروز طی مراسمی با حضور عباس دغاغله معاون فنی و عمرانی و مدیران ارشداین معاونت ، معارفه هاشم بالدی مجری جدید تقاطع های غیر همسطح شهید چمران و شهید کجباف در محل معاونت برگزار شد. در حکم آقای بالدی چنین آمده است:نظر به […]

شهرداران آنلاین/به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز ظهر امروز طی مراسمی با حضور عباس دغاغله معاون فنی و عمرانی و مدیران ارشداین معاونت ، معارفه هاشم بالدی مجری جدید تقاطع های غیر همسطح شهید چمران و شهید کجباف در محل معاونت برگزار شد.

در حکم آقای بالدی چنین آمده است:
نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان مجری پروژه های تقاطع های غیر همسطح شهید چمران و شهید کجباف منصوب می شوید. امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال واستفاده بهینه از کلیه امکانات و ظرفیت ها ، در انجام امور محوله بهبود شرایط موجود وارائه هر چه بهتر خدمات به مردم شریف اهواز موفق و موید باشید.

معاون فنی عمرانی شهرداری در پایان مراسم گفت: تقاطع های غیرهمسطح شهید چمران و شهید کجباف در سایه وحدت، همدلی و اتحاد بین مسئولان و دستگاه ها با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

 وی ۰تلاش، سختکوشی و ادامه مسیر در زمینه عمران شهری جهت ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان را از اولویت ها برشمرد و در پایان با اهدای لوحی ضمن تشکر از زحمات آقای نادر باغبانپور برای آقای هاشم بالدی آرزوی موفقیت کرد.